ضرورت تبیین جنایات پهلوی برای مردم / خدمات گسترده نظام شهری و روستایی


ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1805991

حجت الاسلام نوری گفت: در شرایطی که دشمنان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران با کمک غول های رسانه ای در صدد پاکسازی کشور پهلوی و بی توجهی به خدمات و دستاوردهای نظام ولایی هستند، انصاف است که هر ایرانی یا انسانی حقیقت را بگوید «جوانان را بشناسید و با واقعیت های موجود آشنا کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین نوری امام جمعه شهرستان آرین شهر در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان اظهار داشت: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان امام جمعه شهرستان آرین شهر در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر ضرورت گفتمان سازی درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: در شرایطی که دشمنان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران با غول های رسانه ای در صدد وارونه جلوه دادن واقعیت ها، فساد هستند. تبعیض، تطهیر ویرانی و ظلم و نادیده گرفتن خدمات و دستاوردهای نظام ولایی، انصاف است که هر ایرانی یا هر انسانی حقیقت را بگوید و جوانان را با واقعیت های موجود آشنا کند.

امام جمعه آرین شهر در تشریح جنایات پهلوی تاکید کرد: متأسفانه رژیم طاغوت و دست نشانده پهلوی برای جلب رضایت اربابان خود از هیچ ظلمی بر ملت مظلوم فروگذار نکرد و برای جلب رضایت اربابان خود تلاش کرد. تمام وسایل ممکن.”

نوری گفت: از جنایات و خیانت های رژیم پهلوی ممکن است؛ تصویب قانون ننگین سرمایه داری و سلطه مستشاران صهیونیست و آمریکایی بر ملت، عذاب های ساواک، بی عدالتی های گسترده در تمام سطوح حکومتی، درصد محدودی از تمامی امکانات کشور را در اختیار دارد، به فریاد مظلومین گوش نمی دهد، ترک می کند. سرنوشت کشور در دست بیگانگان و با القای این باور که ایرانی ها برای اداره کشور پیشنهاد نمی دهند، خاطرنشان کرد: این حقایق تلخ باید برای مردم بیان و تبیین شود.

وی ادامه داد: بر اساس آمار منتشر شده از سوی آمارهای بین المللی، جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در همه زمینه ها پیشرفت چشمگیری داشته است.

امام جمعه آرین شهر گفت: به عنوان مثال رتبه ایران در تولید علم ایران از 52 به 15 در جهان رسیده است. در حالی که قبل از انقلاب اسلامی سطح اختراعات ایران بسیار پایین بود، اکنون به بالاترین سطح اختراعات رسیده است. بنابراین رتبه اختراعات هسته ای کشور از 77 به 12، در نانو از 58 به 16 و در هوافضا از 45 به 11 رسید.

نوری گفت: ایران با 532 مقاله در رتبه پنجم مقالات علمی قرار دارد و رژیم صهیونیستی با 106 مقاله در رتبه 100 قرار دارد.

وی افزود: بر اساس این آمار، جمهوری اسلامی با روحیه انقلابی و حرکت جهادی خود توانسته از همه موانع اعم از تحریم، جنگ عبور کرده و به قله های سربلندی برسد.

امام آرین شهر روز جمعه گفت: در بحث بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین بس که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چیزی به نام راه روستایی، خط لوله روستایی، شبکه بهداشت و درمان روستایی، فرصت های آموزشی برای کودکان روستایی گازرسانی به روستا تلفن ثابت و موبایل نبود. زمانی که توجه و خدمات رسانی به روستاها تا این حد گسترده و چشمگیر بود، قطعاً شهرها و استان ها از امکانات و برکات بسیار بیشتر و بیشتر نظام برخوردار بودند.

وی گفت: همانطور که تمام تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی این است که مردم را خسته از نظام نشان دهند، باید توطئه های دشمن را خنثی کرد و نشان داد که همیشه در کنار ولایت و رهبری هستیم. «و جان خود را وقف عشق به نظام می کنیم تا حضور پرشور و یکپارچه خود را در راهپیمایی 22 بهمن ثبت کنیم و بار دیگر ضربه سنگینی بر دهان یاوه گویی های داخلی و استکبار جهانی وارد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید