ضرورت تقویت پایگاه اجتماعی و ملی نیروهای انقلابی کشور در دوران ولیعهد

ساعت: 15:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804851

سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

جانشین معاونت فرهنگی سپاه استان زنجان انصارالمهدی گفت: بزرگترین فرصتی که در بحران ولیعهد وجود دارد تقویت بنیان اجتماعی و ملی بدنه نیروهای انقلابی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی دودانگه در گفت و گو با موج رسا; وی تصریح می کند: یکی از بزرگ ترین شخصیت های تاریخ بشریت، شخصیت متعالی امام خمینی (ره) است که با قیام خود علیه ظلمت، بعثت انبیا و امام اوصیا را به یاد خود و با تمسک به عصر زنده کرد. انقلابی که به آن «معجزه قرن» می گویند.

وی گفت: شنیدن وصف آن حضرت و شرح اندیشه های جاودانه این عصر دلنشین است، اما این تعاریف از بیانات وارث عادل ایشان، ولی فقیه است که سال ها با ایشان زندگی کرد و درس آموخت. از امام و رهبری و فراز و نشیب های مبارزه «اسلام از نزدیک ترین دوستان و شاگردان مخلص و شایسته امام راحل است و لطافت و شیرینی دیگری دارد.

دودانگه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: این انقلاب گمنام امام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست. او پدر و معلم و هدف و عاشق ملت ایران و امید روشن همه مستضعفان جهان به ویژه مسلمانان بود و عبد صالح و بنده حقیر خدا و نیمه شب گریان و روح بزرگ زمان ما.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برنامه های دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: افزایش تعامل و مشارکت هدفمند و هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر برای توسعه عملی. مشارکت مردمی مورد تاکید مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن و تدوین انتظارات و جلب همکاری با توجه به اهمیت مراسم، تلاش برای گسترش مراسم با همکاری رسانه های ملی و استانی با استفاده از چهره های مهمی چون بیانات بیست و دوم باخمن موضوعات مورد بحث. مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی گفت: با شیوع ویروس مخوف تاج و هدف قرار دادن مراکز اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه، بسیاری از نقاط قوت، سازندگان و ظرفیت‌سازی ملت ما که عموماً در حوزه معنوی و فرهنگی مورد توجه قرار گرفت، شد. به طور جدی آسیب دیده است. با اذعان به سخنان ارزنده سردار دلا، شهید حاج کاسم سلیمانی مبنی بر اینکه من با تجربه می گویم این مقدار فرصت هایی که در بحران ها وجود دارد در خود امکانات نیست، اما شرطش این است که نترسید و نباید ترسید و ترسید. ما نباید بترسیم. باید بترسیم. “کشف و استفاده شد.

دودانگه گفت: به نظر می رسد بزرگترین فرصت در بحران ولیعهد، تقویت پایگاه اجتماعی و مردمی بدنه نیروهای انقلاب باشد، بدنه ای که سال هاست مدام مورد هجمه دشمنان این انقلاب بوده و فرصت چندانی نداشته است. برای محافظت مؤثر.”

وی گفت: پیشنهادهای برگزاری جشن مردمی چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شعار محوری جشن ملی 1400 حاکی از آن است که افراد و گروه های مختلف امروز می توانند با الگوبرداری از آنها گام موثری در این زمینه بردارند. “

دودانگه گفت: این پیشنهادها شامل نصب پرچم ایران بر در، برگزاری شب های مستند انقلاب فضای باز و جمع آوری مجازی عهدنامه تلاوت سوره مبارکه فجر در 22 بهمن، اجرای برنامه کوهنوردی و نصب پرچم جمهوری اسلامی، مراسمات برافراشتن پرچم است. در میادین اصلی زنجان، نمایشگاه عکس انقلاب زنجان و دستاوردهای انقلاب، برگزاری مراسم بزرگداشت انقلابیون با حضور اهالی متنفذ و بومی به صورت حضوری و مجازی و میادین شهر راه اندازی موکب هنرمندان انقلابی در یکی از شلوغ ترین نقاط شهر، تولید محتوای انقلابی به زبان های مختلف در سراسر جهان و ارسال آن محتوا برای اساتید و نخبگان جامعه جهانی از طریق ایمیل، طراحی و ترویج پژوهش های انقلابی نقاشی دیواری عامیانه “پس از تو …. “در ص دهه سوم فجر که حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست، پیرو طرح هر صنف خدمت برای ارائه خدمت رایگان یا نیمی از اقشار مختلف مردم به مناسبت دهه مبارک فجر، طرح مناطق 43 43 موکب به مناسبت چهل و سومین سالگرد طرد انقلاب اسلامی، تایپ پشت خودروها با کلیشه های مربوط به دهه فجر، توزیع پرچم ایران (مثلث کوچک) برای سوار شدن به خودروها و در ابتدای هر کوچه با نام شهید، عکس شهید و بخشی از وصیت نامه وی که مربوط به انقلاب و پشتیبانی ولی فقیه است باید روی بنرها یا بیلبوردها نصب شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: معرفی کتب مربوط به دهه فجر و انقلاب بیلبوردهای شهری، سیستم صوتی مساجد و هیئت ها باید در این ایام با صدا و احترام فعال باشد. حقوق همسایه های خیابانی برای پخش، برگزاری مسابقه طراحی و اجرای نقاشی های دیواری شهری انقلاب زنجان، نصب المان های مرتبط با انقلاب زنجان در میادین و خیابان ها، انتشار کدهای تبریک انقلابی برای تلفن همراه، برگزاری جلسات مجازی نقد و بررسی کتاب مربوط به انقلاب، راه اندازی طرح خیریه از جمله جمع آوری کمک های مالی برای ایثار و اطعام نیازمندان به مناسبت دهه مبارک فجر، ایجاد خیابان ها، مساجد و اماکن عمومی و جمع آوری کمک های مردمی و پخش سرودهای مربوط به دهه فجر به صورت آنلاین انجام می شود. مسابقات مربوط به انقلاب آنلاین برای کودکان و نوجوانان و جوانان با ایجاد پادکست های جذاب و کوتاه درباره دستاوردهای انقلاب برای انتشار در فضای مجازی، هیئت ها و محلات مختلف می توانند طرح اهدای خون دسته جمعی را در مسجد یا مدرسه محله، برگزاری مسابقه T book اجرا کنند. مناسب ایام انقلاب (استفاده از کتابهایی که نسخه الکترونیک آنها در فضای مجازی موجود است، مطلوب است)، برگزاری جلسات عقیدتی در هر هیئت و مسجد و پایگاه مقاومت برای جمع آوری افکار بومی و مردمی محله در دهه مبارک فجر، زیارت قبور شهدا به صورت گروهی و تجدید. از قرارداد با آنها، اجرای طرح هر هیئت رسانه ای (اگرچه امکان برگزاری مجموعه محدود است، اما هر هیئت می تواند هر روز یک ساعت برنامه زنده اینترنتی داشته باشد و در شبکه های مجازی پخش زنده داشته باشد)، ایجاد خیابان و مراسم محله ای ایده دیگری است در هر کوچه ای یا در محدوده معینی خانواده ها می توانند با دعوت از مداح و سخنران و اجرای مراسمی محدود با فاصله اجتماعی، برگزاری تئاتر خیابانی با موضوع انقلاب، برگزاری جشنواره های مختلف از جمله طراحی پوستر/ وبلاگ/ شعر. / عنصر طراحی / داستان سرایی / تولید برنامه / موشن گرافیک و غیره با تاکید بر انقلاب، ارائه کاروان های شادی فرهنگی و هنری نوجوانان، برگزاری شب شعر انقلاب با حضور مجازی شاعران برجسته شهرستان و کشور، تهیه و بسته بندی بهداشتی کتاب و پیکسل های مرتبط انقلاب (کوچک) و فرستادن آنها به درب خانه، برگزاری مسابقات مختلف در نقاشی، صنایع دستی، شعر و سخنرانی و …. با موضوع انقلاب برای کودکان به صورت مجازی، دیدار با جانبازان و ایثارگران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، با نیت احیای سنت وقف، همفکری و کمک به اعضای مجموعه خود و برای پایداری انقلاب نیت انقلاب، تولید محتوای پیام‌ها، توییت‌ها و هشتگ‌ها به زبان‌های مختلف برای ایجاد موج‌های ملی و بین‌المللی ایجاد هشتگ برای آگاه‌سازی جهانیان از شعارهای مترقی انقلاب اسلامی ایران، گذاشتن دیوار خیر در فروشگاه‌ها، برگزاری. مراسم نورافشانی محله با حضور نوجوانان محله، برگزاری مسابقات مختلف دخترانه و مادری به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و دهه فجر، برگزاری مسابقه ساخت کلیپ های سخنرانی 31 ثانیه ای از دستاوردهای انقلاب با عنوان ما می تواند «برای نوجوانان (برای این منظور می توان با برگزاری مجموعه پوستر «ما می توانیم»، برگزاری مسابقه بهترین داستان یا موقعیت مرتبط با راهپیمایی ویژه جوانان و برگزاری مسابقه کتابخوانی و قصه گویی با موضوع وقایع انقلاب بخشی دیگر از پیشنهادات دهه فجر.

مسئول معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پایان گفت: آزادگان در سراسر جهان به ویژه کشورهای اسلامی حرکت هایی داشته اند و تحولاتی صورت گرفته و انقلاب اسلامی صادر شده است. به کشورهای دیگر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید