حذف تصاویر حاج قاسم ترس از الگو شدن است/ تقویت شبکه های اجتماعی داخلی یک ضرورت است

ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796146

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از معرفی چهره هایی چون حاج قاسم به جهانیان می ترسد و بسیار می ترسد که نسل جوان آزادی خواه این الگوی بزرگ را بشناسند و از آن پیروی کنند. نمونه آنها.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم کوم در مجلس شورای اسلامی همزمان با گرامیداشت دهه بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی گفت: سرلشکر حاج قاسم سلیمانی شخصیت بی نظیری بود. البته منحصر به فرد بودن به معنای منحصر به فرد بودن این گونه شخصیت ها نیست. دوران معاصر حاج قاسم درخشیده است.

وی گفت: حاج قاسم کارهای بزرگی در دنیا انجام داده است که از آن جمله می توان به مقابله با ظلم، مخالفت با نظام سلطه، احیای نهضت های آزادی خواهانه، حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان، زمینه سازی برای خروج آمریکا از منطقه، جلوگیری از ظلم و ستم اشاره کرد. سقوط کشورهای اسلامی در جنگ نیابتی و مقابله با تهاجم داعش، وظایفی بود که حاج قاسم سلیمانی ترتیب داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مقاله سردار سلیمانی این بزرگواری های حاج قاسم را ندارند که منافع نظام سلطه را به خطر بیندازد و تصاویر و مطالبی را از آن حذف کند.

نماینده مردم کوم در مجلس شورای اسلامی گفت: می دانیم رسانه هایی مانند اینستاگرام و تلگرام و مواردی از این دست جز به خواست نظام سلطه شکل نمی گیرند و ادامه حیات در دنیا ندارند، بنابراین همه چیز تهدید استکبار عصبانی است آنها هم با شخصیت و هم با مکتب حاج قاسم سلیمانی مشکل دارند و نگران هستند که این چهره ها به جهانیان معرفی شوند و نسل جوان آزادیخواه جهان آنها را به عنوان الگوهای بزرگ بشناسند و از آنها پیروی کنند. نمونه آنها

وی با بیان اینکه طبیعتاً نمی توانند تصاویر حاج قاسم را که الگوی آزادیخواهان جهان است، تحمل کنند و حذف کنند، گفت:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارادت همه اقشار مردم با گرایش های مختلف سیاسی به سردار سلیمانی، گفت: اگر کسی برای خدا باشد، خدا او را بس است. اگر فردی مؤثر، کارآمد و برای مردم و جامعه مفید واقع شود، مردم نیز قدردان خواهند بود و به خط سیاسی آن شخص نگاه نمی کنند، بلکه او را عنصری پسندیده می دانند و دوستش خواهند داشت. حاج قاسم همچین آدمی بود.

ذوالنور تاکید کرد: حاج قاسم مثل آب بود، آب نگاه نمی کند که حزب خط سیاسی با حجاب دارد یا بی حجاب، چه دینی دارد، آب برای همه لازم است و همه را سیراب می کند، همه روی آب می روند. حاج قاسم مثل آب مفید بود برای مردم کار می کند و مردم به او علاقه دارند.

نماینده مردم امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: کسانی که آب را می شویند و مخالف پاکیزگی هستند آب را تحمل نمی کنند و در اینجا دشمنان عمدی دارند چرا که نمی خواهند توده ها و مردم ضعیف بیدار شوند و منافع استکبار هستند. در خطر هستند و حاضرند همه چراغ ها را خاموش کنند تا مردم در پرتو این موضوع خود را در مسیر درست قرار ندهند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت شبکه های اجتماعی داخلی ضروری است و باید از بسترهای محلی حمایت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید