ضرورت حمایت از قضات / نیروی انسانی مبتکر و خلاق مهمترین سرمایه قوه قضائیه است


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883088

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه دستگاه قضایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز ؛ رئیس داوران استان هرمزگان صبح امروز از زحمات چهار داور برگزیده جشنواره ندای قضائی تقدیر کرد.

مجتبی گریمانی در این مراسم برگزاری جشنواره ندای قوه قضائیه را برای تجمیع آرا بسیار مهم و حائز اهمیت عنوان کرد و تصریح کرد: سرعت رسیدگی و تجمیع تصمیمات قضایی دو انتظار از مقام معظم رهبری «مدازله العالی» است. یک نظام قضایی و بدون شک نتیجه همگرایی آراء قضات افزایش اعتماد عمومی به دولت و قوه قضاییه و گسترش روحیه امید و رضایت در سطح جامعه بوده است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد انگیزه و شناخت نیروی انسانی، بر لزوم حمایت از قضات مبتکر و خلاق تاکید کرد و خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مهمترین سرمایه قوه قضائیه است و بر این اساس هر چه این سرمایه از کیفیت بهتری برخوردار باشد، موفقیت بیشتری خواهد داشت. که خواهد داشت. برنده خواهد شد

قرنی همچنین افزود: آرای صادره از سوی قضات در استان هرمزگان به طور مستمر توسط اعضای کمیته بررسی آرای معاونت منابع انسانی دادگستری استان مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از بررسی نقاط قوت و ضعف، در نهایت بهترین رای تعیین می شود.

این ضابط قضایی همچنین گفت: بی شک صدور آراء معتبر یکی از اهداف مهم قوه قضائیه است که موجب رضایتمندی مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی قوه قضائیه می شود.

وی در ادامه از تلاش شبانه روزی قضات برای اجرای سیاست های قوه قضائیه و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تقدیر کرد و یادآور شد: با بررسی های انجام شده رای آقایان سعید کلانتر، حسین دهقان، مهدی ایرانپور و محمد احمدی صادر شد. به عنوان برندگان جشنواره قوه قضائیه رای داده شد.

در پایان این مراسم رئیس داوران استان هرمزگان از زحمات داوران برگزیده جشنواره صدای داوران که حائز رتبه برتر شدند با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید