ضعف اینترنت و قطع مکرر تلفن، مردم فنوج را نگران کرد


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897392

گلایه مردم از نحوه ارائه خدمات شرکت مخابرات؛

قطعی اینترنت و اختلالات شبکه تلفن همراه در مناطق مختلف شهر فنوج این روزها افزایش یافته و نارضایتی شهروندان این شهر را از خدمات این شرکت به دنبال داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، جمعی از اهالی شهرستان فنوج بخشداری کتیج با گلایه از عدم ارائه خدمات اینترنتی از سوی شرکت مخابرات در آن شهرستان اظهار داشتند: این قطعی شبکه پرسرعت به دلیل قطع مکرر اینترنت و نبود تلفن همراه است. آنتن های تلفن

یکی از شهروندان با بیان اینکه قطعی های مکرر ما را وادار می کند برای تماس تلفنی یا استفاده از اینترنت به دفاتر مخابرات یا ارتفاعات برویم، گفت: مسئولان شرکت مخابرات نسبت به هزینه نصب و راه اندازی از مشترکین جدیت بیشتری داشته باشند. خدمات تلفن و اینترنت

وی افزود: خدمات پشتیبانی تلفنی و اینترنت در شهرستان فنوج لکه دار است و در اکثر مواقع برای اتصال مجدد گوشی و اینترنت باید تا 48 ساعت منتظر بمانید.

به گفته اربابی یکی از اهالی منطقه کتیج، خاموشی های مکرر امنیت مردم را به خطر انداخته است، در حالی که ساکنان تعدادی از ولسوالی ها بارها به مرکز مخابرات این شهر مراجعه کرده اند و تاکنون نتیجه ای نگرفته اند و هیچکس پاسخگوی نگرانی های آنان نیست.
وی ادامه داد: قطع شدن تلفن ها مشکلات و نگرانی های زیادی را برای دانشجویان، دانشجویان و حتی مشاغل به وجود آورده است، اکثر خانواده ها برای شرکت در کلاس ها و امتحانات آنلاین دانش آموزان بسته های اینترنت تلفنی خریداری کرده اند که ثابت کرده است با قطع شدن تلفن ها ، امکان استفاده نیز وجود دارد.


در تماسی که خبرنگار ما با مشتاق احمد ریگی فرماندار فنوج در خصوص این مطالبه مردمی داشت، گفت: حدود 15 سال پیش فیبر نوری در سطح شهر به صورت هوایی استفاده می شد، اما در سال های اخیر برای کاهش سرقت یا پس از پیگیری توسط مسئولان مربوطه مقداری از الیاف به صورت میدانی فرآوری شد.

وی افزود: تاکنون 35 کیلومتر از سمت اسپکه تا مسکوتان و 42 کیلومتر از سمت مسکوتان تا فنوج استفاده شده و سه کیلومتر دیگر نیز باقی مانده است.

این مسئول با بیان اینکه حق با مردم بود ادامه داد: برای اجرای پروژه فیبر نوری شرکت مخابرات 2 پیمانکار در نظر گرفت که یکی از آنها از مسکوتان تا فنوج استخدام شد. که اقدامات پیگیری برای حل هر چه سریعتر موضوع در دستور کار است.

ریگی تصریح کرد: پیمانکار تعهدی از جلگه داشت و قرار بود کار توسط جلگه هاشم شهرستان دلگان انجام شود که در این زمینه تاخیری چند ماهه به وجود آمد و پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرد.

فرماندار فنوج با اشاره به اینکه مخابرات باید علت انجام نشدن کار را توضیح دهد و پاسخگو باشد، گفت: با پیگیری هایی که تاکنون انجام شده وضعیت قطعی تلفن همراه یا اینترنت نسبت به قبل کاهش یافته است. و تلاش برای رفع مشکلات در دستور کار قرار دارد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید