ناامیدی ریگان از قطع شدن پی در پی اینترنت و تلفن همراه

ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779869

ادامه اختلال تلفن همراه و اینترنت در شهرستان ریگان علاوه بر نارضایتی مردم، باعث اختلال در کار بسیاری از مردم به دلیل اختلال در اینترنت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; چند روزی است که قطعی اینترنت و قطعی مکرر تلفن همراه در ریگان گریبان مصرف کنندگان این شهر را گرفته است که پاسخ مکرر کارمندان به شکایات افرادی است که فیبر نوری دارند.

اگرچه این وقفه ها بارها در ریگان تکرار شد و ساعاتی بعد دوباره شاهد این ارتباط بودیم، اما نه تنها دلیل این قطعی ها مشخص نشد، بلکه شهروندان از سوی مسئولان استانی و شهرستانی معذور نشدند و این ارتباط منجر به خسارات مادی و تبدیل شدن به آن شد. معنوی برای بسیاری از مردم

علی آبیار یکی از اهالی ریگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با وجود اینکه تضمینی برای تکرار نشدن این روند در آینده وجود ندارد، از دادستان کل شهرستان ریگان به عنوان دادستان خواسته می شود تا حقوق عامه و حقوق قانونی را حفظ کند. در پیگیری این موضوع باید از مراجع ذیربط خواسته شود ضمن بیان دلیل دقیق وقفه ها، اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار آن در آینده انجام دهند.

امیر جوادی یکی دیگر از شهروندان ریگانی نیز به خبرنگار ما گفت: سه روز است که فعالیت ما متوقف شده و فروشگاه های ما تعطیل است و بازرسی های زیادی داریم.

وی افزود: آیا هیچ مسئولیتی در قبال خسارت ما وجود ندارد؟

محمد عباس آبادی از کاسبان ریگانی نیز گفت: سه روز موسیقی در شهر مختل و قاطع بود و ما کاسبان دست از کار کشیدیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید