قطع شدن تلفن و اینترنت در کنکور تحقق عدالت آموزشی است


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879566

فضل الله گنجاپور از قطع شدن تلفن همراه و اینترنت در ایام کنکور در راستای اجرای عدالت آموزشی یاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، دو پژوهشگر ستاد آموزش و پرورش دهداش با توجه به درخواست و نگرانی والدین در خصوص تقلب و فروش سوالات کنکور در ایام کنکور سراسری به تحلیل مولفه های موثر در کاهش کلاهبرداری سایبری پرداختند. و گزارش تحلیلی خود را منتشر کردند.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه در خصوص برگزاری کنکور سراسری و مشکلات پیش رو بیان کرد: برگزاری آزمون سراسری هر ساله با چالش ها، مشکلات و معضلاتی همچون گرمای هوا، کمبود امکانات سرمایشی، شایعه بازاری در حال انقضا و فروش ورودی سراسری همراه است. سوالات امتحانی قبل از آزمون سطح کلان، کلاهبرداری از طریق وسایل الکترونیکی در کانال های تلگرامی و … باید برای این موارد و رفع دغدغه والدین و دانش آموزان تدابیری اندیشیده شود.

فضللا گنجی پور افزود: آموزش و پرورش دهدشت در سال گذشته با رایزنی با فرمانداری، ستاد نماز جمعه شهرستان و سایر ادارات، نواقص و نواقص حوزه های امتحانی را برطرف کرد.

وی با توجه به نگرانی والدین و دانش آموزان نسبت به سلامت کنکور سراسری در روزهای آینده تصریح کرد: مجتمع آموزشی شهرستان کهگیلویه با توجه به تجربه برگزاری کنکور در سال های گذشته تمام تلاش خود را برای تامین امنیت با دقت بیشتر به کار گرفته است. و شیدایی مناطق تست استفاده خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بیان کرد: در این راستا دو نفر از کارشناسان فناوری اطلاعات آقایان محسن باستان و محمد برقک مطالعه ای را مبنی بر تاثیر قطعی (و ماهیت اینترنت) بر روند اجرای ورودی سراسری انجام دادند. امتحان به ماهیت اینترنت).

گنجاپور با بیان اینکه نامه های جداگانه ای به اداره کل آموزش و پرورش و فرمانداری شهرستان ارسال کرده است، ادامه داد: برای برقراری عدالت آموزشی و امتحانی، نامه های جداگانه نگرانی و نگرانی اولیا و دانش آموزان به مسئولان آموزش و پرورش استان و فرماندار درخواست خود را ارسال کردم. به شهرستان برای قطع ارتباط کتبی در روزهای کنکور سراسری و با اسکن تقلب نکردن و پرسیدن سوال از کنکور سراسری از استعدادهای بچه های این شهر حمایت خواهم کرد.

وی خواستار همکاری بیشتر مسئولان ارشد و آموزش کشوری برای پاسداشت زحمات دانش آموزان مستعد و کوشا شد.


8533faf5 51b9 4463 819f 52210d7bbc7a خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید