طارمی می تواند در بارسلونا بازی کند/ کارهای مهم تری نسبت به تغییر اسکاچ داریم


ساعت: 20:10
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815573

گوهر سرمربی گل گفت: ما می توانیم جزو 20 تیم برتر دنیا باشیم و کارهای مهم تری نسبت به تغییر اسکاچ داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گل گهر سرمربی گل گهر در خصوص ارزیابی خود از وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: ابتدا باید صعود به جام جهانی را تبریک بگویم. شرایط سختی داشتیم اما خدا کمک کرد تا در بهترین شرایط صعود کنیم. دیدارهای ایران با کره جنوبی همیشه به اندازه شهرآورد تهران حساس بوده است.

وی افزود: دیدار با کره جنوبی برای گروه و ما افتخار است. امیدوارم این مسابقه را هم ببریم. من معتقدم ما ایرانی ها می توانیم جزو 20 تیم برتر دنیا باشیم اما اشکالات بزرگی هم دارد. یکی اینکه تخت فراهم نیست. ایرانی ها هوش بالایی دارند اما زمینه مهیا نیست.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از بازی با کره جنوبی باید به فکر صعود به مرحله بعدی جام جهانی باشیم. می توانیم با خیال راحت به مرحله بعد فکر کنیم اما باید زمینه را برای مسابقات تدارکاتی آماده کنیم و ذهنیت بازیکنان را آماده کنیم.

قلعه نویی درباره ماندن یا نشدن دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این موضوع باید توسط مسئولان حل شود اما اسکوچیچ در این چند بازی توانایی های خود را نشان داده و نباید از او غافل شد. در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفت و حالا تیم ملی در بهترین شرایط است، ما کارهای مهمتری نسبت به تغییر اسکاچ داریم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر درباره درخشش مهدی طارمی در تیم پورتو گفت: طارمی و سایر بازیکنان باعث افتخار فوتبال ایران شدند. طارمی نماد یکی از بزرگان فوتبال ماست. معتقدم طارمی حتی می تواند به بارسلونا بپیوندد و توانایی های خود را نشان دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید