ما مقابل ایتالیا کار سخت تری داریم


ساعت: 08:17
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881263

والیبالیست های ایران و لهستان چه گفتند؟!

بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان پس از بازی و پیروزی مقابل لهستان به اظهار نظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بهروز آتای پس از برد تیمش مقابل لهستان گفت: بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان مزد زحمات خود را گرفتند برد در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر کار ارزشمندی است و بازیکنان توانستند بازی خوبی ارائه دهند. بازی تحت فشار جمعیت که جای تبریک دارد.

وی با اشاره به بهبود عملکرد بازیکنان افزود: خوشبختانه در 8 بازی گذشته ویژگی های بازیکنان مشخص شده و تحت فشار تاکتیکی تر شده اند.تیم ملی در لحظات سخت خوب می سازد که این نشان می دهد. توانایی بازیکنان در این دیدار پس از باخت در ست اول، خوشبختانه به بازی برگشتیم و در این دیدار سخت پیروز شدیم و دل مردم ایران را شاد کردیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به عدم تجربه بین المللی برخی از بازیکنان ایرانی تصریح کرد: برخی از بازیکنان بازی های کمی در این سطح انجام داده اند و باید در شرایط سختی قرار بگیرند. این تصادفات به استفاده از فعل خواستن کمک کرد. البته همه بازی های لیگ ملت ها سخت است و هیچ بازی آسانی نیست، بنابراین بازی به بازی آن را پیش می بریم و برای هر بازی برنامه خودمان را خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه تیم در شرایط خوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: در سه بازی آینده راه سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم تیم ها را به خوبی آنالیز کنیم و در طول مسابقه با استفاده از این آنالیز و عملکرد خوب، بتوانیم مردم را با پیروزی ما تحت تأثیر قرار دهیم. ما را خوشحال خواهد کرد

عطایی در پایان گفت: برای هر بازی برنامه ریزی می کنیم و اگر موفق شویم صعود می کنیم. امروز یک مرحله را پشت سر گذاشتیم و انشاالله بازیکنان سه مرحله بعدی را به خوبی پشت سر خواهند گذاشت.


اسفندیار: کار سخت تری مقابل ایتالیا داریم

امیرحسین اسفندیار پس از برد تیم ملی ایران مقابل لهستان گفت: قطعا می دانستیم که این دیدار مثل همیشه سخت خواهد بود اما بازیکنان ایران اعتماد به نفس داشتند که یک بازی خوب و تماشاگر را به نمایش بگذارند.

وی افزود: خدا را شکر بازی را به نفع خود بردیم هرچند در امتیازات آخر اشتباهاتی داشتیم که نباید در بازی بعدی تکرار شود. ست پنجم را قوی شروع کردیم و با حفظ فاصله پیروز شدیم.

اسفندیار با تاکید بر اینکه تیم ملی در یک قدمی صعود به مرحله بعد قرار دارد، گفت: قطعا برد ارزشمندی است.این اولین باری بود که در این کشور و مقابل تماشاگران لهستانی بازی می کردم. حس خوب بود اما در ست چهارم با فشار جمعیت فاصله کمتر شد. در مجموع خدا را شکر بازی را بردیم و مردم خوشحال بودند.

وی در پایان یادآور شد: هر مسابقه ای سختی های خود را دارد. ما با تیم های قدرتمندی روبرو هستیم، بنابراین باید مسابقات را با برد یا نتیجه خوب به پایان برسانیم تا جلو برویم. بازی با ایتالیا قطعا سخت خواهد بود حتی سخت تر از لهستان و تمام تلاش خود را می کنیم تا با ریکاوری کوتاهی برای بازی با این تیم آماده شویم.


اسماعیل نژاد: همه دل و جان دادند

امین اسماعیل نژاد پس از پیروزی ایران در اولین دیدار هفته سوم لیگ ملت ها گفت: خدا را شکر همانطور که پیش بینی می کردیم برنده شدیم. یک هفته تمرین کردیم و طبق آنالیز ادامه دادیم.

وی با اشاره به قدرت تیم لهستان افزود: این تیم یکی از بهترین قدرت های جهان است و در دیدار مقابل ایران رقابت تنگاتنگی داشت. خدا را شکر توانستیم در ست پنجم بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

اسماعیل نژاد با بیان اینکه بازیکنان ایران تمام تلاش خود را کردند، اظهار داشت: مانند سایر بازیکنان سعی کردم بهترین باشم. به هر حال مسابقه بالا و پایینی دارد و همه تلاش می کنند تا نتیجه خوبی برای تیم ایران بگیرند.

وی در پایان درباره دیدارهای مقابل تیم ملی ایران توضیح داد: امیدوارم در بازی ایتالیا با همین قدرت ادامه دهیم و پیروز شویم تا به مرحله بعد و صعود فکر کنیم.


وادی: همه سعی کردند برنده شوند

محمد طاهر وادی پس از پیروزی ایران در اولین دیدار هفته سوم لیگ ملت ها افزود: ابتدا به مردم خوب ایران و سپس به بچه های تیم تبریک می گویم. همه بچه ها تمام تلاششان را کردند و تمام تلاششان را کردند تا بازی را ببرند.

وی تماشاگران لهستان را مانعی برای پیروزی تیم ملی ایران نمی داند و گفت: قبل از بازی هم گفتم بازیکنان ایران جلوی تماشاگران خیلی بهتر بازی می کنند، جو ست اول کمی تاثیرگذار بود. ولی خداروشکر به بازی برگشتیم . البته اشتباهاتی هم داشتیم که با هماهنگی های مربیان برای بازی بعد اصلاح خواهیم کرد.

وادی در پایان درباره دیدار مقابل ایتالیا گفت: همه بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا در دیدار مقابل ایتالیا بهترین نتیجه را کسب کنند.


گربیچ: ایران کار بزرگی انجام داده است

نیکولا گربیچ پس از شکست شاگردانش مقابل ایران گفت: ایران عالی بازی کرد. گاهی اوقات تیمی که در رده بندی از حریف پایین تر است و ممکن است نتواند به مرحله نهایی مسابقات ادامه دهد با تمام رویاهای خود بازی می کند و این رویا انگیزه زیادی به بازیکنان می دهد.

وی در خصوص تغییراتی که در ترکیب بازیکنان لهستان در بازی با ایران ایجاد شد، توضیح داد: از بارتوش بدنوجه استفاده کردم و به ترکیب جدیدی برای تیم فکر کردم تا ببینم در برابر سختی ها چه واکنشی نشان خواهیم داد. این مسابقه درسی از والیبال به من داد که باید بازیکنان را بیشتر بشناسم و روی برخی نکات بیشتر کار کنم. وقتی حریف والیبال خوبی بازی می کند باید به بازی خوب ادامه دهیم.

گربیچ درباره حضور تماشاگران در سالن نیز گفت: حمایت هواداران مثل همیشه بود، حتی در اواسط هفته سالن ها پر است. در لهستان، حتی به عنوان یک رقیب، بازی کردن در مقابل تماشاگران عالی است.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه به نتیجه فکر نمی کند، تصریح کرد: به عملکرد و اینکه در آینده چه اقداماتی باید انجام دهیم فکر می کنم. بدیهی است که من چیزی را تغییر نمی‌دهم زیرا می‌خواهم بازیکنان را در شرایط سخت آزمایش کنم و ببینم آیا برخی از بازیکنان خوب شروع نمی‌کنند یا خیر، آیا می‌توانند برگردند. اگر بتوانید آن بازیکن را آماده نگه دارید، گاهی اوقات او به بازی بازمی گردد و عملکرد خوبی خواهد داشت. البته در برخی موارد عملکرد بازیکن بهبود نمی یابد. یک لحظه مهم در والیبال زمان تعویض بازیکن است.


کورک: ایرانی ها بهتر بازی کردند

بارتوس کوراک که تلاشش برای پیروزی مقابل ایران کافی نبود، درباره دیدار ایران و لهستان افزود: ابتدا به تیم ایران بابت این برد تبریک می گویم. ایرانی ها بهتر از ما بازی کردند.

وی درباره عملکرد تیم ایران در ست پنجم این دیدار گفت: واقعا ساده است. شکی نیست که ایران در ست پنجم تیم بهتری بود.

کوراک که در آن بازی عنوان بهترین گلزن را نیز به دست آورد، درباره عملکرد تیم لهستان گفت: فکر می کنم لحظات خوبی داشتیم، اما آن لحظات برای پیروزی مقابل تیم هایی در این سطح کافی نیست. یک شکست و امیدوارم آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی افزود: من فقط سعی می کنم یک کلمه خوب پیدا کنم. مشخص است که انتظار بازی سختی را مقابل ایران داشتیم. شما هرگز باخت را انتخاب نمی کنید. شما هرگز برای باخت آماده نمی شوید. آماده باش تا بهترین خودت باشی اما بازیکنان لهستان امروز در بهترین حالت خود نبودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید