طارمی: هواداران پورتو را خیلی دوست دارم

بود به پرتغالی گفت: مهدی طارمی که فصل گذشته 26 گل به ثمر رساند و 17 پاس گل داد، نقش بسزایی در قهرمانی پورتو در لیگ برتر پرتغال و جام حذفی پرتغال با توجه به دیدار آتی این تیم در سوپرجام پرتغال مقابل توندلا در صبح یکشنبه به وقت تهران داشت. وب سایت فدراسیون فوتبال: “همه ما در باشگاه پورتو برای هدف نهایی کار می کنیم، یعنی کسب قهرمانی، که مهمترین چیز است. ما در تمام سال سخت کار می کنیم تا قهرمانی و کسب عناوین را کسب کنیم، همین و بس. مهم است، چه در 34 هفته یا در هفته آخر.

وی افزود: اگر بتوانیم قهرمان سوپرجام شویم قطعا انگیزه خود را برای شروع قهرمانی در فصل پیش رو افزایش خواهیم داد زیرا دفاع از قهرمانی همیشه سخت تر است، این یک بازی است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. مهم نیست کدام تیم شانس اول پیروزی در این بازی را دارد، هر دو تیم برای بردن سوپربول بازی می کنند. تفاوت این خواهد بود که کدام تیم می تواند بهترین استراتژی را داشته باشد. ذهنیت و اراده ما مثل همیشه است. هر بازی متفاوت است، حتی زمانی که به فینال می رسیم. ما باید به این بازی برخورد درستی داشته باشیم و بدانیم که این یک بازی مرگ یا زندگی است و هر تیمی که بهتر باشد برنده سوپربول خواهد شد. ما با تمرکز 100% روی برد وارد این بازی می شویم.

مهاجم ایرانی پورتو در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین چیز شخصیت ما به عنوان یک تیم و به عنوان یک باشگاه پورتو است. باید نشان دهیم که همان ظرفیت و کیفیت کار را حفظ کرده ایم که به ما امکان قهرمانی در لیگ برتر پرتغال و جام حذفی پرتغال را داد. می خواهم از همه هوادارانی که همیشه در خانه و خارج از خانه همراه ما بودند تشکر کنم. ما بدون هوادار چیزی نیستیم، فوتبال برای آنهاست. من هواداران زیادی دیده ام، اما هواداران پورتو واقعاً خاص هستند، آنها همیشه احساس بسیار مثبتی به ما می دهند. من آنها را دوست دارم و امیدوارم آنها نیز همین احساس را نسبت به من داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید