طرح اصلاحات اقتصادی به ایجاد عدالت در جامعه کمک می کند/ برای افزایش دستمزدها و تثبیت قیمت ها تلاش می کنیم


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856161

حسین جلالی گفت: در طرح اصلاح اقتصادی جامعه هدف حمایت بیشتر از اقشار ضعیف و دهک های پایین جامعه است؛ بنابراین این طرح به ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه کمک می کند تا همه بتوانند از آن بهره ببرند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: مردم همچنان نگران نتایج طرح اصلاح اقتصادی هستند که البته حق دارند نگران باشند اما از سوی دیگر این طرح نیمی از کار است. . هنوز تکمیل نشده است؛ متاسفانه عده ای در حال بررسی این طرح هستند.

نماینده مردم رفسنج و انار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم باید حقیقت موضوع را بدانند، ادامه داد: این طرح ثروتمندان را ثروتمندتر و فقرا را فقیرتر نمی کند، زیرا هدف آن کاهش تورم و کاهش تورم است. نقدینگی.”

وی تصریح کرد: در این راستا جامعه هدف حمایت از اقشار ضعیف و دهک های پایین جامعه است; بنابراین این طرح به ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه کمک می کند تا همه از آن بهره مند شوند.

حجت الاسلام جلالی تاکید کرد: برای افزایش دستمزدها و ایجاد ثبات اقتصادی و قیمت ها تلاش می کنیم و قول می دهیم طرح اصلاح اقتصادی طرحی امیدوارکننده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید