طرح تقسیم این استقلال در اردیبهشت ماه تنظیم شد

طرح تقسیم این استقلال در اردیبهشت ماه تنظیم شد

در ماه های اخیر و قبل از شکست استقلال در دربی دور برگشت لیگ برتر، اکثریت هواداران استقلال از تمدید قرارداد ساپینتو حمایت کردند اما پس از شکست این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس (در هفته بیست و هفتم و کم شدن شانس استقلال) قهرمانی در لیگ برتر)، گروهی از پیروان ساپینتو سقوط کردند. حتی برد پرمخاطب این تیم مقابل تراکتور هم نتوانست آن افراد را به حمایت از ساپینتو برگرداند.

این رقم در فینال جام خولا باز هم کاهش یافت و پس از شکست مجدد استقلال مقابل پرسپولیس و از دست دادن دومین قهرمانی و در نظرسنجی های مختلف در سایت های ورزشی، صفحات اینستاگرام و کانال های تلگرامی مشخص شد که تعداد کمی از مردم در این مسابقات حضور داشتند. حمایت از ادامه همکاری با ساپینتو.

مسئولان باشگاه استقلال که از یک ماه گذشته به شدت این مسائل را زیر نظر داشتند، نگران این مشکل نبودند و مدعی شدند که اکثر هواداران این تیم خواهان پایان همکاری با ساپینتو هستند. هر چند خود این مربی با استقلال قطع همکاری کرد.

اخبار موثق باشگاه استقلال حاکی از آن است که ساپینتو از ابتدای اردیبهشت امسال با این باشگاه قبرسی قرارداد امضا کرده و منتظر خروج از کشورمان بوده تا این موضوع را به طور رسمی اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید