طرح ساماندهی کارمندان دولت راه را بر حزب می بندد

طرح ساماندهی کارمندان دولت راه را بر حزب می بندد

اما اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا درباره اهداف و آثار طرح ساماندهی به کارگیری کارکنان دولت گفت: یکی از الزامات اصلی شرکتی، حجمی، طرحی و 17 نوع قرارداد دیگر که در بین کارکنان دولت رایج است این است که دستیابی به امنیت در محل کار امروز هیچ کدام از این کارمندان امنیت شغلی ندارند، برخی از این افراد به ما مراجعه کردند و گفتند که ما 15 سال کارمند یک شرکت هستیم و اکنون قصد ازدواج داریم، اما نمی دانیم فردا این حقوق را خواهیم داشت یا خیر. یا نه؟

سازمان وظیفه عمومی مطالبه مردم است

وی همچنین گفت: ما به عنوان نماینده مردم باید به این درخواست مشتریان خود توجه کنیم. مجلس در این زمینه کار کارشناسی کرد و طرح ساماندهی کارکنان دولت را ارائه کرد و حدود یک سال روی این طرح کار کرد و در نهایت با وجود سنگ اندازی ها، بررسی آن به صحن شورای اسلامی رسید. .

متقاضیان مشاغل در موسسات دولتی باید در آزمون متمرکز شرکت کنند

نماینده مردم گرامی در شورای اسلامی تصریح کرد: با تصویب نهایی این طرح در وهله اول شاهد ایجاد امنیت شغلی برای کارکنان دولت خواهیم بود. از سوی دیگر با تصویب این طرح راه استخدام کارکنان دولت از طریق کوپن و یا آشنایی با مسئولان بسته می شود. پس از تصویب نهایی این طرح، هر فردی که بخواهد از سوی دستگاه های دولتی منصوب شود باید در آزمون متمرکز شرکت کند. با این اقدام شاهد حذف امضای طلایی در انتصاب کارکنان دولت خواهیم بود.

ساماندهی کارمندان دولت مقدمه ای برای تحقق وعده رئیس جمهور است

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه تاکید کرد: با تصویب این طرح شاهد ایجاد امنیت شغلی برای کارکنان فعلی دولت و دادگستری مرکزی در جذب کارکنان آینده خواهم بود.

بالاخره اسماعیلی گفت تا زمانی که ندانیم چند کارمند در شرکت داریم چگونه می خواهیم انصاف را در پرداخت ها برقرار کنیم؟ وی بیان کرد: ابتدا باید تعداد نیروهای شرکتی و قراردادی ما مشخص شود و زمانی که اطلاعات دقیقی از انواع قراردادها در بین کارکنان به دست آوردیم، می‌توانیم در راستای عدالت حقوقی گام برداریم. سازماندهی کارمندان دولت مقدمه ای برای برابری حقوقی است که خود رئیس جمهور به دنبال آن است.

دیدگاهتان را بنویسید