طرح پایش نوروزی از اول اسفند آغاز می شود


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815362

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری؛

گلمرضا قائد امینی معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: علاوه بر کالاهای سرمایه ای، بازرسان سازمان صمت به همراه بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان نیز بر کالاهای مصرفی نظارت و با تخلفات احتمالی برخورد می کنند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا قائدمینی معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی گفت که بازرسان گروه های مختلف محصولات و ارائه دهندگان خدمات را زیر نظر داشتند.

وی افزود: زیر ذره بین بازرسان سالن های فرش و خشک شویی، کارواش و آرایشگاه مردانه و زنانه در زمینه خدمات و کالاهای پر تقاضا مانند کیف و کفش، پوشاک، لوازم خانگی، موبایل قرار دارد. گوشی و لوازم جانبی “

قائدمینی ادامه داد: علاوه بر حوزه کالاهای سرمایه ای، بازرسان صمت به همراه بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان نیز بر کالاهای مصرفی نظارت و با تخلفات احتمالی برخورد جدی خواهند کرد.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای اسفندماه بیش از 5 هزار و 618 مورد بازرسی و 367 مورد تخلف در قالب 300 پرونده به ارزش دو میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید