وضعیت واکسیناسیون رانندگان در سفرهای نوروزی پایش شد/ تنها 40 درصد جمعیت استان قزوین نوبت سوم دریافت کردند.


ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1815941

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و اجتماعی استاندار قزوین:

ابوالحسن کبیری در تشریح نحوه بررسی وضعیت واکسیناسیون مسافران در نوروز گفت: نظارت بر واکسیناسیون مسافران خودروها در ایام نوروز غیرمنطقی است و ملاک اصلی تایید واکسیناسیون رانندگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالحسن کبیری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی گفت: آمارها نشان می دهد که تعداد تخت های تاج دار و فوتی در استان رو به کاهش است و تعداد فوتی ها در برخی شهرستان ها صفر است.

وی افزود: با توجه به اینکه وضعیت افراد مبتلا به تاج در استان رو به کاهش است، وضعیت سه شهرستان البرز، بویین زهرا و آوج از نظر تاج زرد و قزوین و آبیک نارنجی است.

این مقام مسئول ادامه داد: مقایسه آمار فوت ناشی از کرونا به صورت هفتگی نشان می دهد که این درصد در حال کاهش است.
سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با توجه به کاهش تعداد تاج ها در حوزه های مختلف، سعی شده است مصوبات ستاد ملی تاج و تخت از جمله تزریق دو دوز واکسن برای سفر در کشور را مد نظر قرار دهیم. نوروز. “

کلاس های حضوری وجود دارد

کبیری در تشریح نحوه بررسی وضعیت واکسیناسیون مسافران نوروزی یادآور شد: نظارت بر واکسیناسیون مسافران خودروها در ایام نوروز غیرمنطقی است و ملاک اصلی تایید واکسیناسیون رانندگان است.

وی اذعان داشت: بر اساس دستور رئیس جمهور کلیه کلاس های مراکز آموزش دولتی اعم از مدارس و دانشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری در ستاد ملی ولیعهد برگزار می شود.

40 درصد مردم قزوین نوبت سوم واکسن را دریافت کردند

این مقام مسئول یادآور شد: با توجه به وضعیت زرد در استان قزوین، حضور 60 درصدی مردم در دو شیفت مدارس به صورت رسمی اعلام شده است و جزئیات بیشتر این شرایط به ظرفیت مدارس مربوطه بستگی دارد.

کبیری در پایان گفت: با توجه به نزدیک بودن شب عید و ازدحام جمعیت امروز تمرکز ما بر تزریق نوبت سوم واکسن است و تنها 40 درصد جمعیت استان این واکسن را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید