کاهش دوره بستری های عروق کرونر در قزوین / دریافت نوبت سوم واکسن. وضعیت سفر در نوروز

عبدالله دیدبان در این نشست گفت: نیروهای سپاه و بسیج در مبارزه با ویروس تاج در دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند و بیش از پیش به عنوان تخریب کننده خط مبارزه با این ویروس پیشگام بودند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی و سپاه برای مقابله با بحران با یکدیگر همکاری داشته و پیشرفت های خوبی در این راستا برای استان حاصل شده است.

کاسین رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص وضعیت تاج در استان گفت: با تلاش نیروهای نظامی در حال عبور از ششمین قله تاج هستیم.


تعداد بستری ها و موارد خاص بیماری عروق کرونر در قزوین رو به کاهش است

نگهبان با بیان اینکه تعداد بیماران سرپایی و بستری کاهش یافته است، افزود: در حال حاضر به دلیل تاج گذاری در وضعیت تاج گذاری هستیم و امیدواریم به زودی بر این وضعیت غلبه کنیم.

وی گفت: تعداد بستری های جدید در 24 ساعت گذشته شامل 41 نفر و موارد معین 106 نفر است که روند کاهشی داشته و 18 بیمار بدحال در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت محدودیت های ولیعهد در نوروز تصریح کرد: با توجه به روند فعلی پیش بینی می شود از ششمین قله تاج به نوروز عبور کنیم و کشور از نظر تاج به وضعیت مناسبی برسد. “

ناظر یادآور شد: تلاش ستاد تاج و تخت بر این بود که تعطیلات نوروزی بر اساس روال سلامت انسان برگزار شود که البته با جلسه اخیر ستاد ملی تاج و تخت سومین دوز افراد واجد شرایط به تصویب رسید.

وی گفت: معتقدم واکسن های محلی موثرترین نوع واکسن است و مردم باید برای دریافت آن اقدام کنند.

سرهنگ ابوالفضل طاهرهانی در این دیدار یادآور شد: همزمان با آغاز ششمین قله تاج، نیروهای طرح شهید سلیمانی همچون گذشته در حال خدمت رسانی به دانشگاه علوم پزشکی هستند و موفقیت های زیادی در استان به ویژه واکسیناسیون حاصل شده است.


بهره برداری از مراکز واکسیناسیون قزوین با ظرفیت کامل

وی افزود: در تزریق دوز اول و دوم واکسن نتایج موفقیت‌آمیزی حاصل شده است و بر اساس تصمیمات ستاد تاج و تخت در سطح کشور، تعداد پایگاه‌های واکسیناسیون برای تزریق دوز سوم افزایش یافته است. “

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین در پایان گفت: مقرر شد مراکز تحت مسئولیت سپاه و بسیج در شیفت های مختلف به فعالیت خود ادامه دهند تا بتوانیم زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید