طرح کیفیت کنکور سراسری هرمزگان در حال اجراست/ استانداران باید تمام فرصت ها را برای ارتقای عملکرد آموزشی استان بسیج کنند.


ساعت: 09:16
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819620

کامرانی گفت: طرح کیفی سازی کنکور سراسری استان هرمزگان با دستور استاندار در راستای اجرای عدالت آموزشی و ارتقای جایگاه علمی استان در کنکور سراسری در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; احسان کامرانی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان دوشنبه شب در اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کیفیت کنکور سراسری در استان با حضور ویدئو کنفرانس استانداران اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های موجود در استان هرمزگان، باید به این موضوع توجه کنیم. اجرای عدالت آموزشی و ارتقای جایگاه علمی دانش آموزان روستایی در آزمون سراسری.

وی افزود: طرح کیفی کنکور سراسری با هدف اجرای عدالت آموزشی، استفاده از استعدادهای دانش آموزان مناطق محروم، زمینه سازی برای افزایش پذیرش دانشجو در بهترین دانشگاه ها، ارتقای جایگاه استان در امتحانات نهایی و آمادگی است. زمینه سازی برای آموزش نیروی انسانی متخصص و تاب آور در زمینه های مختلف.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت طرح ارتقای کیفی کنکور سراسری، فرمانداران و اداره کل آموزش و پرورش استان باید به طور ویژه اهداف این طرح را دنبال کنند. تا شاهد کارهای ماندگار و متنوع آزمون سراسری پیش رو باشیم. .

کامرانی گفت: استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه های استان برای اجرای طرح کیفی کنکور سراسری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در این خصوص افزود: خیرین علمی و گروه های جهادی علمی با محوریت دانشگاه ها باید در راستای تحقق اهداف طرح کیفیت کنکور سراسری ساماندهی شوند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: برای ارتقای عملکرد علمی دانش آموزان استان از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد.

کامرانی گفت: تجهیز مدارس استان به امکانات آزمایشگاهی و ایجاد فضای مناسب برای تحصیل دانش آموزان بدون دغدغه می تواند به ارتقای جایگاه علمی استان کمک کند.

وی گفت: طرح کیفی کنکور سراسری نباید مختص جامعه باشد و باید در سطح استان پخش شود و دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان باید از مزایای این طرح به صورت ویژه بهره ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید