بسیج مهندسین صنایع برای حل معضل ریزگردها/ این طرح با هزینه کمتری نسبت به طرح های فعلی قابل اجراست


ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881921

صندوق گل گفت: بسیج مهندسین صنعتی شهرستان سرحس با مطالعاتی که انجام داده به طرحی دست یافته است که بر اساس آن 2 کانون از 3 کانون ریزگردهای این شهرستان به طور کامل قابل کنترل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت سندگل رئیس بسیج مهندسین صنعتی سرخس در گفت و گو با خبرنگار صبح توس با اشاره به طرح پیمایش بسیج مهندسین صنعتی سرخس برای رفع مشکل ریزگردها در این شهرستان گفت: بسیج مهندسین صنعتی سرخس با بررسی های انجام شده به طرحی دست یافت. که متعهد شده است که بر اساس این طرح می تواند از 3 کانون ریزگردهای این شهرستان 2 کانون را به طور کامل کنترل کند.

مسئول بسیج مهندسین صنعتی سرحس تصریح کرد: این طرح با هزینه کمتری نسبت به برنامه های فعلی قابل اجرا است و بسیج مهندسین صنعتی سرخس آمادگی دارد تا با همکاری سازمان ها و ادارات سرخس مشکل دو مرکز اصلی را به طور کامل حل کند و کار اردویی بسیار زیاد شود. قیمت پایین.

به گزارش صبح امروز، منشاء ذرات گرد و غبار داخل شهر سرحس است و چندین کانون آلودگی در این شهرستان شناسایی شده است که یک مرکز در منطقه نجیران و سه کانون دیگر در منطقه صمدآباد چله زرد آبمل است. و تاهتا واویلا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید