طنز اطلاع رسانی به رئیسی پس از استعفای وزیر سوم/ آنچه دیگران در خشت خام دیدند، شما در آینه ندیدید.

طنز اطلاع رسانی به رئیسی پس از استعفای وزیر سوم/ آنچه دیگران در خشت خام دیدند، شما در آینه ندیدید.

روزنامه اطلاعات پس از استعفای وزیر آموزش و پرورش توصیه هایی در خصوص ویژگی های وزیر جدید ارائه کرد.

این روزنامه در یادداشتی خطاب به ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، توصیه هایی را برای انتخاب وزیر بعدی آموزش و پرورش ارائه کرد.

اگر نگاهی به انتصابات و انتخاب وزرا و مدیران از ابتدای دولت کنونی داشته باشیم، بیشترین اظهار نظر، پرسش و انتقاد به وزارت آموزش و پرورش و کم تجربگی کاندیداهای آن است. اکنون نتایج روشن است و آنچه دیگران در خاک خام دیده اند و آنچه برخی در آینه نمی بینند برای همه روشن است.

آیا این تعبیر و مثال می تواند آنقدر آموزنده باشد که وزیر فرهنگی که به جای پفک و خودنمایی و پرونده سازی، برای مشاوران متخصص و مجرب ارزش قائل شود و خودش به تدریج درجات مدیریتی و فرهنگی را طی کرده باشد و در یک کلمه، برنامه و می تواند روی این پایه بنشیند؟ آیا این نکته به اندازه کافی روشن نیست؟ و به جای حذف ادبیات و فرهنگ این سرزمین که انسانیت را می پروراند و معنویت و تعلیم و تربیت را به دانش و فناوری و افق های بزرگ اندیشه گسترش می دهد، به دنبال تبلیغات بیهوده و بی ثمری نرود که اکنون باعث کسالت و واکنش ناخوشایند و دلسردی مردم شده است. دانش آموزان و همه نوجوانان و جوانان کشور؟ و پس از گذشت نزدیک به نیم قرن از تأسیس جمهوری اسلامی ایران، آیا این انتظار از وزیر آموزش و پرورش زیاد است؟ این

دیدگاهتان را بنویسید