رئیسی: وزیر کشور باید موضوع مسمومیت مدارس را هر چه سریعتر ریشه کن کند/ اطلاع رسانی مستند برای رفع نگرانی خانواده ها باید انجام شود.

رئیسی: وزیر کشور باید موضوع مسمومیت مدارس را هر چه سریعتر ریشه کن کند/ اطلاع رسانی مستند برای رفع نگرانی خانواده ها باید انجام شود.

رئیس جمهور وزیر کشور را موظف کرد تا در اسرع وقت با معضل مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در برخی مدارس رسیدگی و با اطلاع رسانی مستند و مستمر در این زمینه نگرانی خانواده ها را رفع کند.

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای دولت با اشاره به نگرانی های ناشی از مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در برخی مدارس، وزیر کشور را مأمور ردیابی و ریشه یابی این مشکل کرد. در سریع ترین زمان ممکن و ارائه اطلاعات مستند و مستمر در مورد نتایج پیگیری رسیدگی به نگرانی های خانواده ها.

رئیس جمهور تاکید کرد که وزارت بهداشت، وزارت اطلاعات و سایر ادارات در این راستا به وزیر کشور کمک خواهند کرد و هرگونه اطلاع رسانی باید از طریق وزارت کشور انجام شود.

رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال به وزرای کابینه دستور داد تا با اهتمام لازم از پرداخت پاداش های غیرمنطقی و غیرمنطقی که گاهاً در دوره های قبل در دولت برای هیأت مدیره در نظر گرفته شده بود، جلوگیری کنند.

از دیگر دستورات رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت، دستور دادن به معاونت علمی رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه برای برنامه ریزی برای جذب و به کارگیری نخبگان علمی بود.

دیدگاهتان را بنویسید