1500 بازدید از مراکز خام عرضه دام در سیستان و بلوچستان / 1.5 میلیون فرآورده خام دامی معدوم شد


ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814853

اجرای طرح تقویت کنترل و پایش سلامت؛

1500 بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی سیستان و بلوچستان در راستای اجرای طرح تقویت کنترل و نظارت بهداشتی انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصرهامون اظهار داشت: در هفته اول اجرای طرح تقویت نظارت های ویژه بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بازدید از مراکز تولید، عرضه و نگهداری فرآورده های خام دامی در استان. استان توسط تیم های نظارتی دامپزشکی

وی افزود: برای اجرای طرح تقویت کنترل و نظارت بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، تیم های نظارتی دامپزشکی با بازدید از اماکن و مراکز تولید، عرضه و نگهداری فرآورده های خام دامی، شرایط بهداشتی و ضوابط ارائه شده طی دستورالعملی را انجام دادند. بررسی اطلاعیه سازمان دامپزشکی

حسینی افزود: در صورت سهل انگاری و کوتاهی این مراکز تذکرات لازم را داده و در صورت تکرار به مراجع قانونی مربوطه ارجاع خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه این طرح از 14 اسفندماه در استان به بهره برداری رسیده است، بیان کرد: در این بازدیدها بیش از 1800 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی که حدود یک و نیم تن فرآورده های مصرفی انسانی بوده کشف و ضبط شد. شرایط نامناسب و غیربهداشتی و با دستور مقام قضایی تخریب شده است.

مدیرکل دامپزشکی منطقه یادآور شد: سامانه 1512 روابط عمومی و تمامی ادارات دامپزشکی شهرستان ها آماده پذیرش نظرات و شکایات مردمی هستند و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید