ظاهرا ما در خانه میزبان هستیم


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839526

مربیان تیم های فوتبال هواداران و نساجی در نشست خبری پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساج گفت: فردا با تیمی کاملا حرفه ای و خوب بازی می کنیم که قهرمان جام حذفی هم شد. به این تیم خصوصی برای قهرمانی تبریک می گویم. بازی بسیار سختی با نساجی داریم و تلاش می کنیم و باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا سربلند از این دیدار بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: با آنالیزی که برای تیم نساجی انجام دادیم می دانیم که این تیم بازیکنان باتجربه فوق العاده خوبی دارد که در حال حاضر موثر هستند و می توانند نتیجه مسابقه را تغییر دهند.با تمام وجود بازی می کنیم. ما این روند را از نیم فصل دوم شروع کردیم و می خواهیم این انگیزه و قدرت را تا پایان حفظ کنیم تا جایگاه خوبی کسب کنیم. ما دست همه بازیکنانم را تا اینجا می بوسیم، آنها نتایجی را که لیاقتش را داشتند گرفتند. امیدوارم 3 بازی بعدی را با انگیزه خوب انجام دهیم و رتبه خوبی در جدول داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال در واکنش به تغییرات در ستاد نساجی گفت: ما بازی نساجی را آنالیز کردیم و تغییرات آنها ربطی به باشگاه ما نداشت و تمرکزی روی آن نداشتیم. تمرکز ما روی تیم و کارهایی است که باید انجام دهیم و انشالله فردا می توانیم با پیروزی زمین را ترک کنیم.

عنایتی با اشاره به فشردگی تیم ها در میانه های جدول خاطرنشان کرد: این کار برنامه ریزی شده بود و من ابتدا در لیگ به این موضوع اشاره کردم چرا که 6.7 تیم از امکانات مالی و امکانات خوبی برخوردار هستند. آنها از سایر تیم ها جدا شده اند و الان هم همینطور است.» آنها ساختار خوبی دارند و تیم های دیگر هم نتایج مشابهی دارند و از زمانی که از لیگ یک به لیگ برتر رسیدیم، همه ما را گزینه اول سقوط می دانستند و به محض اینکه همانطور که توانستیم این مرحله را پشت سر بگذاریم و جایگاه خوبی داشته باشیم، به یقین می توانم بگویم که در برنامه های خود موفق بودیم و سعی می کنیم 3 بازی بعدی را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا جایگاه خوبی داشته باشیم.

او درباره جنجالی که بعد از حضورش در تلویزیون دیشب به پا شد، گفت: دیشب کمی تعجب کردم و بیرون از تیم در مورد خودم صحبت نمی کنم. فکر می کنم وقتی اتفاقی افتاد و استقلال 3 هفته مانده به پایان قهرمانی قهرمانی اش را ثبت کرد، من به عنوان یک استقلالی قدیمی و هوادار این تیم حق داشتم در مورد این تیم صحبت کنم. بیشتر در مورد مشکلات فنی این تیم صحبت کردم. قهرمانی در این تیم را به همه هواداران استقلال تبریک می گویم. به تیم هایی مثل پرسپولیس و سپاهان خسته نباشید می گویم. من به عنوان هوادار استقلال و همچنین سایر هواداران از قهرمانی این تیم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال هواداران در پاسخ به این سوال که فکر می کنم به دلیل آلودگی هوای تهران، این دیدار فردا برگزار می شود؟ وی گفت: بازی را بدتر از این وضعیت انجام دادیم و فکر نمی کنم این مشکلات باعث لغو بازی شود و به هوای کثیف تهران عادت کرده ایم و عجیب نیست و فکر می کنم فردا بازی صددرصد خواهد بود. “

اسماعیل اسماعیلی نیز در نشست خبری پیش از دیدار هواداران تهرانی اظهار داشت: فن بازی شرایط خاص خود را دارد. تیمی منسجم که در نیم فصل دوم یکی از بهترین تیم های لیگ بود. بعد از اتفاقات هفته گذشته که بازی خاصی بود، شرایط را تغییر دادیم و هفته گذشته بازی خوبی انجام دادیم، امیدوارم با تلاش مضاعف رسانه ها، فوتبال آرام شود. برای بازی فردا برنامه داریم. بازی هفته گذشته برای ما خاص بود اما بازیکنان ما خوب بازی کردند و امیدوارم فردا هم همینطور بازی کنند و در بازی فردا پایان خوشی داشته باشند.

وی در خصوص اینکه قرار بود این مسابقه در مشهد برگزار شود اما فردا این دیدار را در تهران خواهیم دید، گفت: گفتن این حرف ها تکراری است و متاسفانه هنوز زمین ما آماده نیست و برای بار دوم مجبورم اما من در شرایطی هستم که باید میزبان یک خانواده هوادار در تهران و استادیوم باشیم، بدیهی است که باید میزبانی کنیم، در واقع ما میهمان خودمان هستیم، امیدوارم این تاثیر منفی روی بازیکنان ما بگذارد که من مطمئنم بازیکنان باتجربه ما می توانند از عهده این کار برآیند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه زمین خانگی این تیم چه زمانی آماده می شود، گفت: نظارتی نداریم و کاری از دستمان بر نمی آید و مسئولان باید در این زمینه نظارت و پاسخ دهند. اما من به عنوان یک مازندرانی می دانم که کار سختی در حال انجام است و قسمت های آخر آن. کار در حال پیشرفت است اما با توجه به شرایط بذر چمن و شرایط آب و هوایی کار سختی است و ممکن است برای چند بازی فصل آینده میزبان زمین خود نباشیم.

اسماعیلی درباره اینکه آیا تهران به دلیل آلودگی هوا تعطیل است و آیا معتقد است این بازی برگزار می شود یا خیر، گفت: همانطور که شنیدیم تهران اکنون آلوده ترین شهر جهان است، اما مسئولان باید تصمیم بگیرند که آیا می توانیم بازی کنیم یا نه. فردا بازی کرد ما برای این بازی کاملا آماده هستیم. اما امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما بیفتد و بازیکنان ما به سلامت زمین را ترک کنند.

وی در خصوص مصدومیت یا محرومیت حقیقی گفت: علیرضا حقیقی فردا سه کارته می شود. با توجه به شرایطی که در روزهای متوالی در خانه داشتیم فشار زیادی به بازیکنانم وارد شد و 3-4 بازیکنم مصدوم هستند که فکر نمی کنم صددرصد مصدوم باشند و امیدوارم بتوانیم از این شرایط استفاده کنیم. آنها در رابطه با بازی

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه فردا هم سرمربی و هم سرمربی است، گفت: این اتفاقی که برای من افتاد بر عهده کادر فنی فعال است. در سایر زمینه ها دوستان کار خود را انجام می دهند و ما در طول فصل بازیکنان را همراهی می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید