ظاهر فیزیکی AI “Chat JPT” چگونه خواهد بود؟

سازنده چت GPT 24 میلیون دلار در شرکت فناوری انسان نما 1X سرمایه گذاری کرده است و ظاهر فیزیکی این هوش مصنوعی قدرتمند ممکن است مانند تصاویر زیر باشد.

OpenAI در 1X سرمایه گذاری می کند. پس از موفقیت این چت بات آنلاین، این شرکت ربات های انسان نما را برای انجام وظایف انسانی طراحی خواهد کرد.

این ربات که Eva نام دارد می تواند اشیا را بردارد و جعبه ها را ببندد و باز کند و برای کار در کنار انسان طراحی شده است.

ظاهر فیزیکی AI “Chat JPT” چگونه خواهد بود؟

براد لایت کپ، مدیر عامل OpenAI در بیانیه ای گفت: “1X در خط مقدم افزایش نیروی کار از طریق استفاده از فناوری های ایمن و پیشرفته روباتیک است.”

این شرکت قصد دارد از این بودجه برای افزایش تولید اولین ربات تجاری خود به نام Eve در نروژ و آمریکای شمالی و ساخت یک ربات دوپا دیگر به نام NEO استفاده کند.

کارشناسان پیشنهاد می کنند که ایو و نئو می توانند جایگزین کارگران شوند.

حوا برای حرکت و دستکاری اشیا به آرامی، تعامل با اجسام نرم مانند افراد و انجام کارهای تکراری طراحی شده است. این ربات انسان نما با استفاده از واقعیت مجازی کنترل می شود و یک اپراتور ربات ها را در مرکز کنترل از چشم دوربین تماشا می کند.

این شرکت در حال استخدام متخصصان هوش مصنوعی است.

ظاهر فیزیکی هوش مصنوعی چگونه خواهد بود؟

بسیاری از کارشناسان معتقدند که مدل های زبان بزرگ مانند چت JPT، نحوه استفاده و تعامل ما با ربات ها را تغییر می دهد.

در اوایل سال جاری، مایکروسافت که 10 میلیارد دلار در OpenAI سرمایه گذاری کرده است، به محققان نشان داد که از چت GPT برای کنترل ربات ها استفاده می کنند. روبات ها به دستورات زبان ساده پاسخ دادند.

مایکروسافت گفت: “ما می خواهیم به مردم کمک کنیم تا بدون نیاز به یادگیری زبان های برنامه نویسی پیچیده یا جزئیات سیستم های رباتیک، راحت تر با ربات ها تعامل داشته باشند.”

یک چالش کلیدی در آموزش چت JPT این است که چگونه مسائل را با توجه به قوانین فیزیک و زمینه محیط کار حل کنیم.

ربات Eve از شرکت 1X اولین ربات اندرویدی انسان نما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید