پذیرش در این سال تحصیلی هدفمند خواهد بود / مهدکودک به تحصیلات سطح اجتهاد در جامعه الزهرا (س) خواهد بود.


ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917403

مدیر جامعه الزهرا (س) با اشاره به اینکه با توجه به شرایط خواهران دوره های مختلف آموزش حضوری، غیرحضوری، مجازی، نیم روز صبح یا عصر برای بانوان جامعه الزهرا برگزار می شود، گفت: گفت: امسال توجه ویژه ای به موضوع محل و استان های پذیرایی شده است. امکان پذیر خواهد بود و تلاش می کنیم تا استقبال بیشتری از استان های نیازمند داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیده زهره برقایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پذیرش و ثبت نام سال تحصیلی 1403-1402 جامعه الزهرا با اشاره به اینکه دین مبین اسلام به موضوع علم و دانش اهمیت ویژه ای داده است، اظهار داشت: : پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در حدیثی می فرمایند خیر دنیا و آخرت در علم است و شر دنیا و آخرت در جهل.
وی ادامه داد: جامعه الزهرا به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران جهان برنامه های متنوعی را در سطوح مختلف برای خواهران دانش آموز در نظر گرفته است.
مدیر جامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه تمامی امکانات آموزشی برای تمامی سنین در این مکان مهیا است، گفت: جامعه الزهرا دارای مهدکودک ویژه کودکان، مجتمع آموزشی هدا جهت آموزش از دبستان تا دبیرستان و تربیت شاگردان در حد اجتهاد.
وی افزود: با توجه به شرایط خواهران دوره های مختلف آموزش حضوری، غیرحضوری، مجازی، مکاتبه ای، صبحگاهی یا عصرگاهی برای بانوان جامعه الزهرا(س) در نظر گرفته شده است.
برقعی ادامه داد: در این مجموعه تمامی امکانات و خدمات برای بانوان اعم از خوابگاه و اماکن ورزشی فراهم است تا خانواده ها از بابت تحصیل فرزندان خود در این مکان احساس راحتی کنند و خود دانش آموزان نیز نگران نباشند.
وی خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان این دوره علاوه بر مهارت های روتین مانند روش تدریس، روش تحقیق و روش تحقیق باید یکی از مهارت های دیگری را که تبلیغ می شود بیاموزند.
مدیر جامعه الزهرا(س) به هدفمندی پذیرش امسال اشاره کرد و گفت: امسال به موضوع محل و استان پذیرش توجه ویژه ای می شود و سعی می شود بیشتر و بیشتر شود. پذیرش های ویژه بیشتر از استان های فقیر.
وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) از نظر مهارت، ظرفیت و استعداد برای قرار گرفتن در مسیر درست مورد سنجش قرار می گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید