عاشقان امام حسین (ع) در راه انقلاب و زیر چتر رهبری باشند.


ساعت: 16:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۶
کد خبر: 1897872

محمدباقر محمدی لائینی گفت: عاشقان امام حسین (ع) باید در مسیر انقلاب و زیر چتر فرمایشات مقام معظم رهبری باشند. این معنویت است که ما را از انحرافات حفظ می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی عصر امروز در جمع عزاداران اربعین در آستان امامزاده عباس (ع) ساری ضمن تسلیت ایام اربعین گفت: این روز اربعین است چه از نزدیک و چه از راه دور. پس از اربعین پس از همایش است محبان اهل بیت (علیهم السلام) با حضور 20 میلیون نفر از ملیت های مختلف و در نقاط مختلف جهان به ویژه ایران، اجتماع عظیمی را در سرزمین کربلا برگزار می کنند.

وی افزود: امروز در شهرهای مختلف استان، مردم داغدار مازندران، اجتماع عظیم اربعین را شبیه به مراسم عزاداری در امامزاده عباس (ع) مرکز استان برپا کردند. اگر فضا مساعد بود و مکان به اندازه کافی جا داشت، امروز می‌دیدی که جمع بزرگی از عزاداران متدین نشان می‌دهد».

440010b9 fccd 49d2 ad4a de3a336e5869 خبر خاکستری

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه آشکارا بازماندگان همایش اربعین کربلا هستیم، اما دل به این سرزمین فرستادیم، امروز در چنین تاریخی چندین حادثه در اربعین اول در سرزمین کربلا رخ داد و سوم اینکه ، فاجعه تشییع پیکرهای مطهر شهدای کربلا اتفاق افتاد به طوری که امروز جمعیت انبوهی آنها را به کربلا می برند.



cf44d20d fdad 40f3 9c15 d6df5ddde292 خبر خاکستری

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه قمه زنی سیدالشهدا (ع) چهل روز با نیزه از شهر به شهر و دیار به دیار حمل شد و مورد تمسخر مردم جاهل قرار گرفت. وی با تسلیت این مصیبت بزرگ گفت: از خداوند متعال خواستاریم که ایشان را در راه شهادت و عزت قرار دهد.امروز انقلاب اسلامی انقلاب امام حسین (ع) است



0fcf828d 7022 4ab3 95cf a40151431a3e خبر خاکستری

وی تاکید کرد: عاشقان امام حسین (ع) امروز باید در مسیر انقلاب و زیر چتر فرمایشات مقام معظم رهبری باشند. ما باید از معنویت امام حسین (ع) بهره ببریم و مقید به نماز اول وقت و حجاب باشیم.» این معنویت است که ما را از انحرافات حفظ می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید