عاملان ارتباط با شبکه های معاند در گلستان دستگیر شدند/امنیتی خط قرمز است


ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916392

سردار شاهکوهی خطاب به کسانی که به امنیت مراجعه کردند، گفت: دست اندرکاران شبکه های معند، اینترنشنال، منوتو، بی بی سی، ترکیه، عربستان سعودی و اسرائیل دستگیر شده اند، به سراغ تک تک این افراد می رویم و باید پاسخ دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ سردار علی ملک شاهکوهی امروز در مراسم گرامیداشت شانزدهمین روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان؛ وی از اساتید و دانشجویان خواست تا جهاد تبیین را در دانشگاه راه اندازی کنند و تصریح کرد: اگر روایت عاشقان انقلاب اسلامی صحیح نباشد، دشمن حقیقت را وارونه می کند و با ابزار دروغ به آشوب می پردازد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با ملت ایران همدردی نمی کند، افزود: دشمن می خواهد طرف ایرانی با چالش هایی روبرو شود و بلایی سر این ملت بیاورد که تاریخ مانند آن را ندیده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر دشمن به دست مردم ایران برسد دیگر کوچک و بزرگ را نمی شناسند. امنیت نباید با هیچ چیز معامله شود. مشکلاتی در کشور وجود دارد که ما منکر آن نیستیم، اما آیا کسی در خارج با ما همدردی می کند؟

ملک شاهکوهی با اشاره به اتفاقات رخ داده در گرگان گفت: آیا زمان اعتراض ساعت 22 است؟ اعتراض این است که شبکه های اپوزیسیون خواستار تجمع گرگان در فلان خیابان و تخریب درب مغازه های مردم هستند؟ اعتراض نیست، شورش است.

وی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز ماست، هرکس امنیت را زیر پا بگذارد با او برخورد قاطع می کنیم، ما کاری به اعتراض نداریم، ما هم از حق خواهی حمایت می کنیم و جزو مردم مطالبه کننده هستیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه بهترین مردم استان گلستان را داریم، گفت: تعداد فتنه گران از دو میلیون جمعیت این استان به هزار نفر هم نمی رسد.

ملک شاهکوهی تصریح کرد: مردم استان گلستان با معاندان همراهی نکردند و در 75 روز گذشته گلستان یکی از امن ترین استان های کشور بوده است و این امنیت را مدیون علمای بزرگ، ائمه جمعه و جماعات، اصناف، تجار، و جوانان غیور استان.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خطاب به کسانی که به امنیت مراجعه کردند، گفت: کسانی که در ارتباط با شبکه های ماند، اینترنشنال، منوتو، بی بی سی، ترکیه، عربستان سعودی و اسرائیل مشارکت داشتند دستگیر شدند، به سراغ هر کدام می رویم. مردم و آنها باید پاسخ دهند.

ملک شاهکوهی گفت: «امنیت باید حفظ شود. دشمن می خواهد این امنیت را بشکند. باید مراقب بود که در آتش کینه دشمن گرفتار نشویم. دشمن تا زمانی که امنیت کشور را به دست نگیرد دست از کار نمی کشد. در برابر این توطئه ها هوشیار باشید.»

وی خطاب به دانشجویان گفت: سرنوشت غم انگیز سوریه و لیبی را مطالعه کنید و ببینید آمریکایی ها با آنها چه کرده اند، آمریکا می خواهد ایران مانند عربستان شود.

به گفته ملک شاهکوهی; آمریکایی ها بر اساس سند امنیت ملی خود در سال 2022 سعی کردند نقشه شومی را که در عراق، سوریه و لیبی اجرا کردند برای توقف جنبش جهادی و پیشرانان دولت جدید ایجاد کنند.


دانشجو سرمایه ارزشمند نظام اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان دانشجویان را سرمایه ارزشمند نظام اسلامی دانست و گفت: نیروی انسانی مهمترین عامل موفقیت و پیشرفت کشور است و دانشجویان در این زمینه سهم بسزایی دارند.

حجت الاسلام سیدعلی طاهری نیز در مراسم گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: نیروی انسانی مهمترین عامل موفقیت و پیشرفت کشور است و دانشجویان سهم بسزایی در این امر دارند. این رشته

وی دانش آموزان را سرمایه ارزشمند نظام اسلامی دانست و افزود: شهیدان بزور نیا، شریعت رضوی و قندچی از شهدای روز دانشجو در سال 1332 بودند که در اعتراض به حضور دشمن و وحشی گری دشمن به شهادت رسیدند. رژیم طاغوت از آن روز به بعد این روزها را روز دانش آموز نامیده اند.

طاهری; وی 25 آذر را روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که جشن مقام دانش آموزی روزی خاطره انگیز برای این قشر فرهیخته باشد.

بر اساس این گزارش؛ فرمانده سپاه گلستان نینوا در حاشیه مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به شبهات دانشجویان در خصوص اتفاقات اخیر پاسخ داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید