عدم ارتباط فروشندگان و کارخانه ها به معضلی تبدیل شده است/ التهاب بازار روغن سیب و سوران


ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834670

عدم ارتباط بازارهای سیب و سورانی با کارخانجات تامین کالاهای اساسی بویژه روغن مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ شهروندان سیب و سورانی از ابتدای ماه مبارک رمضان از کمبود نفت در این شهرستان گلایه دارند و از مسئولان خواستار رفع این مشکل هستند.

شکایات متعددی نیز در اعتراض به کمبود روغن خوراکی در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران فضای مجازی در شهرهای سیب و سوران مطرح شد.

از سوی دیگر برخی از شهروندان سیب و سورانی در تماس با این پایگاه خبری از رسانه ها خواستار ادامه حل این مشکل شدند.

ما منکر کمبود نفت نیستیم

محمد حنیف سپاهی، مدیر جهاد کشاورزی سیب و سوران در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: نمی توان منکر کمبود روغن خوراکی در بازار سیب و سوران شد، اما مشکل اصلی این است که وجود دارد. تعدادی از مشکلات حمل و نقل این کالای اساسی.

وی افزود: عدم ارتباط فروشندگان بزرگ در شهرستان سیب و سوران با تولید روغن و مراکز مجاز از سوی دیگر موجب کمبود این محصول در شهرستان شد.

این کارمند ادامه داد: با اقدامات بعدی دو فروشنده سورانی سورانی معرفی شدند تا بتوانند با کارخانه تماس بگیرند و این مشکل در شهرستان برطرف می شود.

برای تحویل کالا مشکل داریم

سپاهی خاطرنشان کرد: کالاهای تنظیم بازار و عرضه کالا دو دسته مجزا هستند. با توجه به تنظیم بازار، سهمیه بندی محدودی در حوزه کنترل قیمت در نظر گرفته شده است، اما در حوزه روغن های خوراکی در حال حاضر مشکل عرضه این محصول وجود دارد.

وی تصریح کرد: کالاهای تنظیم بازار توسط مدیر در بازار عرضه می شود اما تحویل توسط بازاریابان انجام می شود تا بتوانند با تماس با کارخانه کالای مورد نیاز شهروندان را تهیه و تحویل دهند.

مدیر جهاد کشاورزی سیب و سوران گفت: هفته گذشته اعلام شد کارخانه های بیشتری در استان بیش از نیاز استان روغن خوراکی ارسال کرده اند اما به هر حال در بازار کمبود وجود دارد.

سپاهی ادامه داد: فروشندگان شاغل در سیب و سوران تا حدی فروشندگانی هستند که معمولا کالا را از مراکز توزیع تهیه می کنند که با این تفاسیر قیمت بالاتری به دست مصرف کننده می رسد اما کالا باید با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید