عدم توجه به نیروهای ایثارگر توسط هر سیستمی غیرقابل قبول است

شهریار فتحی شامگاه یکشنبه در جلسه کمیسیون دانش آموزی بناب به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، با بیان اینکه هیچ گونه کم توجهی و بی احترامی به شهدا را نمی پذیریم و آن را به شدت محکوم می کنیم ؛ اضافه: برای قدردانی و عزت شهدا .O این وظیفه ماست و نباید از این موضوع غافل شویم.

وی تأکید کرد که ما باید برای معرفی رزمندگان ، شهدا و مشاهیر گام برداریم ؛ وی گفت: متأسفانه ما آنطور که باید و باید از معرفی مشاهیر خود غفلت کرده ایم و این موضوع هنوز نادیده گرفته شده است.

رئیس شورای امنیت شهر بناب گفت: متأسفانه در جامعه برخی از بازیگران غربی برای جوانان شناخته شده هستند ، اما ما نتوانستیم کشورمان و مشاهیر شهری خود را به عنوان الگو به جوانان ارائه دهیم و از ارائه قهرمانان و قهرمانان 8 غافل شدیم. سالهای جهان حفاظت “

فاطی اذعان داشت: اگر امروز در آغاز سال تحصیلی جدید برای دانشگاه ها و مدارس شاهد امنیت هستیم ، این امنیت را مدیون فداکاری های رزمندگان و خون پاک شهدا هستیم.

وی افزود: به مدت 19 ماه شاهد کاهش کیفیت آموزش به دلیل عدم اشتغال حضوری بوده ایم. آموزش کامل حضوری.

فرماندار بناب در ادامه به فقدان فرهنگ در جامعه به عنوان حلقه مفقوده اشاره کرد و گفت: وظیفه افراد آموزش دیده برای فرهنگ سازی در جامعه بسیار جدی است.

دیدگاهتان را بنویسید