عدم قطعیت تامین اجتماعی در صدور حقوق بازنشستگان

عدم قطعیت تامین اجتماعی در صدور حقوق بازنشستگان

رئیس کانون تامین اجتماعی بازنشستگان استان تهران در خصوص عدم پرداخت حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه جدید شورای عالی کار گفت: حقوق جدید مستمری بگیران باید توسط دولت و سپس مدیرعامل سازمان ابلاغ شود. و به این وسیله که تا پانزدهم همین ماه همه جا تعطیل بود و تکلیف سایر مقاطع مستمری بگیران مشخص نبود به همین دلیل سازمان تامین اجتماعی مصوبه جدید دستمزد مستمری بگیران را صادر نکرد و حقوق مستمری بگیران براساس آن پرداخت شد. رقم سال گذشته

وی افزود: در اردیبهشت ماه حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه جدید شورای عالی کار به بازنشستگان پرداخت می شود، بنابراین حقوق افراد با حداقل دستمزد 27 درصد و در سایر مقاطع 21 درصد افزایش می یابد. امسال 250 تومان و این افزایش از اول فروردین آغاز می شود تا مابه التفاوت دستمزد فروردین ماه مستمری بگیران پرداخت شود.

نامه های مستمری بگیران و مستمری بگیران طبق حروف الفبا تا 31 فروردین واریز می شود. بر اساس اعلام این سازمان، حقوق کارکنان بازنشسته سازمان در آخرین روز فروردین ماه پرداخت می شود.

حقوق واریز شده به حساب کارگران بازنشسته معادل حقوق دریافتی اسفندماه است و آن هم تا زمان صدور احکام جدید قانونی است. همچنین تا این لحظه هنوز خبری از اعلام افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی مدیرعامل این سازمان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید