عدم نظارت و کار با عرضه کنندگان غیر مجاز ماهی در کرمانشاه/ بازار ماهی وضعیت خوبی ندارد


ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814467

رئیس اتحادیه فروشندگان طیور و ماهی کرمانشاه با بیان این موضوع گفت:

میثم گلامی گفت: متأسفانه اداره کل نظارت بر غذا و بهداشت کرمانشاه با وانت های ماهی که روز یکشنبه در بازارها عرضه می شود برخوردی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معصم گلمی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: ماهی قزل آلا در کرمانشاه بیشترین تقاضا را دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طیور و ماهی کرمانشاه خاطرنشان کرد: ماهی قزل آلا مصرفی در کرمانشاه از ریجاب، پالنگان، کامران و خرم آباد می آید.

وی گفت: با توجه به اینکه بیشتر ماهی گرمابی تولیدی استان در مزرعه پرورش ماهی شهدای قصرشیرین تولید می شود، لذا ماهی قزل آلا از این شهر و همچنین از جنوب وارد کرمانشاه می شود.

گلمی به مشکلات اتحادیه ماهی فروشان کرمانشاه پرداخت و وجود وانت های باری که با قرار دادن مخزن آب پشت خودروی خود اقدام به فروش ماهی می کنند، یکی از مهم ترین مشکلات آن است.

وی ادامه داد: متاسفانه اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی با این وانت های جمع آوری ماهی که یکشنبه ها نیز در بازارها توزیع می شود، برخوردی ندارد.

گلمی خاطرنشان کرد: چندین بار این مشکلات را به صورت مکتوب به این ادارات اعلام کرده ایم اما پاسخی دریافت نکرده ایم.

وی همچنین بیان کرد: ماهی های دریایی مانند سالمون، شوریده، زبیدی، حلوا و غیره. به دلیل بالا بودن قیمت ها کمتر مصرف می شوند.

رئیس اتحادیه فروشندگان طیور و ماهی کرمانشاه افزود: به دلیل اینکه مردم اختیار خرید ماهی را ندارند بازار ماهی فروشان وضعیت خوبی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا راه اندازی بازار و برگزاری نمایشگاه بر درآمد فروشندگان تأثیر می گذارد، گفت: «تأثیر چندانی ندارد زیرا قیمت ها بالاست. البته این افزایش قیمت با افزایش قیمت مواد اولیه و خوراک ماهی همراه است.»

دیدگاهتان را بنویسید