فروشگاه های عرضه کننده مانتو جلو باز در کرج تعطیل می شوند / درگیری شدید سایت ها و مزون های زیرزمینی غیر مجاز


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876542

میراسماعیل صدیق گفت: به اصناف و فروشندگان پوشاک دستور داده شده است نسبت به تنظیم مانتوها (بدون دکمه) و جمع آوری مانتوهای کوتاه (بالای زانو) به جای تحویل اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میراسماعیل صدیک رئیس اتحادیه پوشاک کرج با اشاره به ممنوعیت فروش مانتو به تیتریک گفت:

صدیق افزود: بر اساس مصوبه ستاد عفاف و حجاب وزارت کشور، عرضه البسه که عمدتاً وارد کشور می شود ممنوع است زیرا تنها هدف آن تهدید خانواده های ایرانی خواهد بود.

وی با اشاره به جمع آوری لباس های مغایر با آداب و رسوم جامعه اسلامی در کرج گفت: تشویق بانوان به پوشیدن لباس های مناسب مستلزم تهیه لباس های ارزان و شیک است و وجود آنها در دستور کار اتحادیه است.

صدیق گفت: «اتحادیه پوشاک آماده راه اندازی مراکزی برای عرضه پوشاک حجاب است، زیرا مغازه های زیرزمینی غیرقانونی منبع اصلی پوشاک قاچاق هستند و بازرسان اتحادیه برای دسترسی به خشت کاران مخفی و خانگی مشکل دارند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت اطلاع از مغازه های غیرمجاز به اداره محل معرفی خواهند شد. ) اقدام به.

سیدیک در خاتمه خاطرنشان کرد: به زودی مراکز تحویل حجاب و عفاف ارزان و با کیفیت از طریق رسانه های استان البرز و در صورت همکاری با سایر نهادها از طریق بیلبوردهای سطح شهر به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید