عده ای با اقدام علیه حجاب به مبارزه با قرآن و امر به معروف و نهی از منکر می پردازند.

عده ای با اقدام علیه حجاب به مبارزه با قرآن و امر به معروف و نهی از منکر می پردازند.

روز جدید سردار شکارچی گفت: کسانی که سال هاست با اقدام با حجاب از سفره بیت المال امرار معاش می کنند در واقع مبارزه با قرآن و امر به معروف و نهی از منکر هستند.

سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح صبح امروز (سه شنبه) در جشنواره گوهر فاطمیه که در مرکز آموزش و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان گفت: حجاب ثمره عفاف و عفاف است. عفاف ریشه حجاب است و این دو ارزش ستودنی هر دو جدایی ناپذیر است و امروز دشمنان دین خدا و اهل بیت این دو ارزش را نشانه گرفته اند.

سردار شکارچی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام علیه گرانبهاترین ارزش دین متحد شده اند، افزود: دشمنان عرصه فرهنگی در عرصه جنگ سنگین نتوانسته اند به جایی برسند و امروز دست به اقدام همه جانبه زده اند. حمله نبرد در زمینه حجاب

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح همواره در اعیاد عفاف و حجاب پیشگام بوده و این حرکت ارزشمند را در قالب خدمت به حضرت زهرا(س) انجام داده اند، ادامه داد: افتخاری برای کارکنان نیروهای مسلح و زنان وحیایی و دختران غیور نیروهای مسلح که پرچمدار مبارزه با بد حجاب و بداخلاقی هستند.

سردار شکارچی خاطرنشان کرد: دشمنان ما در بدنه جامعه ما نفوذ کرده اند و متأسفانه کسانی که امروز از سفره بیت المال امرار معاش می کنند به نیروهای شیطان پیوسته اند و علیه گرانبهاترین ارزش دینی که همان ارزش دینی است فعالیت می کنند. حجاب و مبارزه وقیحانه با حجاب، خلاف قرآن و امر به معروف و نهی از منکر است.

وی گفت: شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت در عهد و پیمان خود به صراحت حجاب را توصیه می کنند و حتی ارزش حجاب زن را بالاتر از خون خود می دانند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: امروز اساسی ترین عامل امنیت روانی و اجتماعی در ایران اسلامی بحث عفاف و حجاب است که نباید از آن غافل شویم. و دشمنان ما به اهمیت این موضوع پی بردند و به ریشه حمله کردند که اگر به ریشه بزنند نه درختی می ماند و نه میوه ای.

سردار شکارچی افزود: بسیاری از زنان جامعه ما با وجود مسلمان بودن نسبت به این موضوع جاهلانه عمل می کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از متولیان امور فرهنگی کشور در حوزه حجاب و عفاف کوتاهی کرده اند و آن طور که باید در این عرصه عمل نمی کنند، گفت: برخی از متولیان حجاب و عفاف آسیب ها را می بینند. این سیل خطرناک جامعه اسلامی را ایجاد می کند، اما متأسفانه اقدام خاصی انجام نمی دهد.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امروز محصول این حجاب ها افزایش طلاق، افزایش تنش های خانوادگی، افزایش بیماری های روانی، افسردگی و ناامنی در جامعه و همچنین ضربه سنگینی به تولید و اقتصاد کشور است. و مهمتر اینکه سکوی پرشی برای دشمنان انقلاب است.

سردار شکارچی تصریح کرد: متاسفانه امروز صدها ناهنجاری اخلاقی محصول یک پوشش ضعیف در این کشور است. و تلاش برای تقلید از جامعه منحط غربی برای جامعه اسلامی مایه شرمساری بزرگی است که از یک جامعه لیبرال دمکراتیک که امروز سگ را به عنوان همسر و فرزند می پذیرد می توان انتظار داشت.

وی با اشاره به جایگاه زن در دین مبین اسلام بیان کرد: زن در نگاه اسلام نقش اساسی و اساسی دارد و بسیاری از موفقیت های انقلاب اسلامی مدیون حضور زنان مجاهد است. دفاع از سنت، موفقیت های قابل توجهی به دست نیامد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه همه موفقیت های امروز کشور در سایه زنان شکل گرفته است، گفت: امروز دشمن جامعه زنان نقطه کانونی دستیابی به موفقیت های جامعه ما را هدف قرار داده است تا پایه های آن را سست کند. خانواده ها و نابود کردن

سردار شکارچی افزود: امروز در عرصه فرهنگی درگیر یک جنگ تمام عیار هستیم و شما بانوان به عنوان پرچمداران این عرصه باید به رسالت خود عمل کنید.

وی بیان کرد: دنیای کفر و فرهنگ لیبرال دموکراسی غربی، زن را وسیله ای برای تبلیغ و سرگرمی می بیند، در حالی که دین مبین اسلام، زن را پرورش دهنده و پرورش دهنده مردان می داند و موفقیت های جامعه را در پرتو تربیت به دست می آورد. و تحصیلات زن و این بسیار متفاوت است و مایه شرمساری است که ما می خواهیم از فرهنگ مردم شرور در کشورهای غربی پیروی کنیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دو وظیفه اصلی امروز ما اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به توده مردم است که باید با حمایت همه دستگاه های فرهنگی انجام شود و دوم نهی از منکر است که باید انجام شود. و در حوزه حکمرانی باید با بدخواهان عفاف برخورد شود.

سردار شکارچی بالاخره تصریح کرد: کارگردانان و هنرمندانی که به نام فیلمسازی عفاف را از بین می برند نیز باید درک شوند.

دیدگاهتان را بنویسید