عده ای قبل از دولت سیزدهم واکسن را به FATF گره زده بودند


ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893731

وزیر بهداشت گفت: با وجود پرداختی به کواکس، هیچ واکسنی برای ما ارسال نشد و واکسن تبدیل به یک موضوع سیاسی شده و برخی آن را به FATF مرتبط کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام عین اللهی وزیر بهداشت عصر دوشنبه به مناسبت هفته دولت با حضور در مسجد جامع کلحق تهران به تشریح دستاوردهای یکساله وزارت بهداشت پرداخت و به نقش مساجد در اوایل انقلاب اشاره کرد. و تربیت جوانان با انگیزه و انقلابی، اظهار داشت: مساجد باعث شده این سنت فراموش شده احیا شود.

وی یادآور شد: مساجد به فرموده امام (ره) نقش و نفوذ ویژه ای دارند زیرا مسجد پایگاه مهم ارتباطی مردم و حکومت است. دولت سیزدهم به ویژه به مساجد اهمیت می دهد و مساجد از بدو پیدایش انقلاب همواره سنگر مهمی در انقلاب بوده و خواهد بود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: مساجد باید مکان هایی باشند که مسئولان دولتی در هر سطحی گزارش های خود را ارائه کنند و برای اداره بهتر امور از مردم کمک بخواهند.

وی با اشاره به اولین جلسه هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب گفت: اولین تاکید رهبری در ابتدای دولت مدیریت فوری معضل کرونا و واکسیناسیون عمومی بود و ما قرار دادیم. این مهم در دستور کار ما است.

عین اللهی به تشریح وضعیت کشور در دوران شیوع اولیه ویروس کرونا پرداخت و خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت 50 هزار نفر مبتلا، 8 هزار نفر وخیم و بیش از 700 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند. مردم در خانه های خود قرنطینه بودند و روحیه مردم بسیار بد بود و کسب و کار تعطیل شد.

وی با بیان اینکه قبل از شروع دولت فقط 18 میلیون دوز واکسن تزریق شده بود، خاطرنشان کرد: با وجود پرداخت پول به کواکس، هیچ واکسنی برای ما ارسال نشد و واکسن تبدیل به یک موضوع سیاسی شد و عده ای نیز این موضوع را به FATF بردند. … مقید بودند.

دیدگاهتان را بنویسید