عراق از ما باتجربه تر بود


ساعت: 23:57
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841944

سرمربی و فوتبالیست امید پس از شکست مقابل عراق در نشست خبری صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید پس از شکست 3 بر صفر تیم فوتبال امید مقابل عراق گفت: بازی خوبی بود. در ابتدای بازی غافلگیر شدیم و خیلی زود به گل رسیدیم. سپس عراق توانست بازی را کنترل کند. در نیمه دوم توانستیم نتیجه را جبران کنیم اما در یک ضربه کرنر به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: گل دوم را از روی بی توجهی به ثمر رساندیم. گل سوم اشتباه 100 درصدی بازیکن ما بود. سپس گل مسابقه برای ما بسیار سخت شد. تیم عراق می خواست از ضدحملات استفاده کند و در زمین خود جمع شود. به این تیم تبریک می گویم و بازی بسیار خوبی برای ما بود.

امید، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص مزایای بازی های دوستانه با عراق توضیح داد: شرایط خوبی دارند، آنها بهتر هستند و نقاط ضعف ما کجاست؟

مهدوی کیا افزود: این دو بازی خیلی خوب بود. با تشکر از فدراسیون فوتبال عراق. این دو مسابقه قطعا به ما کمک خواهند کرد.

او گفت: «باختن 3-1 مقابل عراق در چند بازی آینده خطرناک نخواهد بود. اوضاع بهتر می شود.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با بیان اینکه امیدواریم شاگردانش قهرمان جام ملت های آسیا شوند، گفت: امید ما به مسابقات آینده است. البته همه دوست دارند قهرمان شوند اما با این تیم جوان می خواهیم تجربه کسب کنیم چون هدفمان رسیدن به المپیک پاریس است. با یک تیم جوان عازم ازبکستان هستیم، عواقب این کار را پذیرفتم و در این 3 سال هر اتفاقی بیفتد، داریم کار می کنیم.

شریع زاده: عراق از ما باتجربه تر بود

احمد شریعت زاده عضو تیم امید پس از شکست 3 بر صفر تیم فوتبال امید مقابل عراق گفت: ابتدا باید خدا را شکر کنیم که تیم ما و عراق سالم از کشور بیرون آمدند. تیم ما دو سال از عراق کوچکتر است و آنها با تجربه تر از ما بازی کردند.

وی افزود: امیدوارم با مسابقات تدارکاتی تجربه ما بیشتر شود. در بازی اول بهتر از موقعیت هایمان استفاده کردیم. و در این دیدار اگر از فرصت ها بهتر استفاده می کردیم نتیجه بهتری می گرفتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید