عضویت ایران در اجلاس شانگهای نشان داد که تحریم های غرب بی اثر است


ساعت: 16:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898630

دبیرکل حزب اسلامی موتلفه گفت: در نشست شانگهای با ایران به عنوان عضو رسمی، ناکارآمدی تحریم‌های غرب آشکارتر شد و این شکست سنگینی برای آمریکاست، اما آمریکا درس عبرت نمی‌گیرد. به عادت خود به استعمار و زیر پا گذاشتن وعده خود در مذاکرات برجام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسداله بادامچیان در مواضع هفتگی حزب موتلفه اظهار داشت: سیاست پنجره شرقی آینده روشنی را برای بیش از نیمی از جمعیت جهان نوید می دهد. اخیراً رئیس روابط سیاست خارجی آمریکا گفته است که همکاری ایران، روسیه و چین نظم جهانی جدیدی را مطرح کرده است که نظم جامعه کنونی جهانی را از بین می برد و نظم استعماری غرب را از بین می برد و نظم جدیدی را ایجاد می کند. و تمدن ارزشمند

دبیرکل حزب موتلفه به مناسبت سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: سخنان آیت الله رئیسی مورد تایید و حمایت ملت بزرگ ایران است. رئیس جمهوری اسلامی ایران مواضع صحیح جمهوری اسلامی را به جهانیان تبیین می کند و سیاست های سلطه جویانه آمریکا و هولیگان ها را افشا می کند.


بیشتر بخوانید:

آیا سازمان شانگهای بار سنگین برجام را متحمل خواهد شد؟

وی در ادامه درباره برجام گفت: این یک مذاکره نیست زیرا آمریکا گروگان سیاست های نادرست خود شده و در توهم ساخته خود گرفتار شده و راه خود را گم کرده است. آنچه مشخص است ایران نیازی به مذاکرات برجام ندارد و آمریکا هر روز بیشتر از دیروز در تحریم ایران ضرر می کند و دیر یا زود آمریکا باید دست از زیاده خواهی بردارد و تسلیم یک توافق شایسته با ایران شود.

دبیرکل حزب اسلامی موتلفه نیز با ابراز تاسف از درگیری های آذربایجان و ارمنستان از آنها خواست تا مذاکرات را از سر بگیرند و اختلافات را با کمک ایران حل کنند.

بادامچیان همچنین در رابطه با انتفاضه فلسطین گفت: اکنون جوانان به این نقطه رسیده اند که از انقلاب سنگی بخواهند از سلاح و بمب دست ساز و عملیات مسلحانه استفاده کند و رژیم اشغالگر قدس هر روز به سقوط خود نزدیک می شود.

دبیرکل حزب اسلامی موتلفه در بخشی دیگر از این گفتگو با اشاره به برگزاری راهپیمایی اربعین گفت: راهپیمایی باشکوه اربعین امسال یک رویداد وحدت بخش و نهاد محبت، احترام و ادب ملت های مسلمان بود. و مردم حسین و زینب و عاشورا. یزیدیان زمان به شدت عصبانی و نگران شدند.

وی افزود: سانسور این مراسم و ایجاد مسائل انحرافی برای به حاشیه راندن این حضور 20 میلیونی در هوای گرم 40 تا 45 درجه و بزرگ نمایی مشکلات کوچک عامل این رعب و وحشت دشمنان اسلام و ملت ها است.

بادامچیان تصریح کرد: اربعین زمینه ساز ظهور و بروز ارزش های زیبای اسلامی شد و نمونه ای از سبک زندگی اسلامی را به جهانی خسته از مادی گرایی و سرمایه داری و سودجویی ارائه کرد و به یک رویداد فراشیعی و فراگیر در بین الهی تبدیل شد. ادیان

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی برای همه زائران کربلای معلی آرزوی توفیق و توفیق بیشتر و افتخار پیمودن راه زیبای حسین و زینب (س) کرد و از خدمات و زحمات همه کارکنان راهیان نور تقدیر و تشکر کرد. اربعین.

بادامچیان همچنین با اشاره به ایام پایانی ماه صفر و رحلت پیامبر اعظم و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام، با توجه به رهنمودهای حضرت امام خامنه ای ابراز امیدواری کرد: مبلغان و اهل منبر بر اساس جهاد تبیین، مردم را نسبت به ضرر و زیان و عواقب آگاه می سازند.برای اطلاع بیشتر از نکات منفی عدم همراهی با امامت ولایت و علل انحرافات بعد از پیامبر اسلام در حال حاضر. وضعیت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان درباره درگذشت مهسا امینی گفت: باید منتظر رسیدگی مقامات قضایی باشیم.

وی استفاده نادرست از ابزار برای اهداف منفی از این اتفاق تلخ را اقدامی ناجوانمردانه می داند.

دیدگاهتان را بنویسید