عضو جبهه اصلاحات ایران: دولت اصلی مورد نظر دولت محرومان است

عضو جبهه اصلاحات ایران: دولت اصلی مورد نظر دولت محرومان است

روز جدید یکی از اعضای جبهه اصلاحات ایران در واکنش به خبر استعفای محتشمی پور از جبهه اصلاحات ایران گفت: همه اعضا در جبهه حضور دارند و کسی استعفا نداده است.

فرج کمیجانی از اعضای جبهه اصلاحات ایران در واکنش به خبر استعفای برخی از اعضای جبهه اصلاحات ایران گفت: اصلا چنین چیزی وجود ندارد و من نمی دانم این خبر کاملا کذب از کجا آمده است. در این جبهه من این سوال را نشنیده ام، آن را در گروه ندیده ام، هیچ جای دیگری چنین چیزی وجود نداشته است.

وی در پاسخ به اینکه فهرالسادات محتشمی پور همچنان از اعضای جبهه اصلاحات ایران است؟ وی افزود: بله، همه اعضا در جبهه حضور دارند و کسی استعفا نداده است.

کمیجانی با اشاره به اینکه بسیاری معتقدند اصلاحات ساکت است، گفت: نه، اینطور نیست. اصلاح‌طلبان کار خود را انجام می‌دهند و در مواقع لزوم، مانند برنامه‌های تلویزیونی، حداقل هفته‌ای یک یا دو هفته، اطلاع‌رسانی می‌کنند.

این چهره اصلاح طلب همچنین ادامه داد: «جبهه اصلاحات ایران مانند چند روز پیش بیانیه رسمی درباره ورزش رفتن زنان صادر کرد و اکنون جبهه اصلاحات در حال تهیه صورت بودجه است. آنها در حال حرکت هستند، معمولاً با سخنگویی که موارد را اعلام می کند. پس ما ساکت نیستیم. مهم این است که ما در عرصه کار اجرایی اصلاح طلب نیستیم که هر روز گزارش می دهیم، ما کار حزبی خود را انجام می دهیم.

کمیجانی در واکنش به ضیافت بزرگ افطاری با حضور جمعی از فعالان رسانه ای و عدم حضور زنان در این مراسم، خاطرنشان کرد: در دولت های گذشته هیچ شاهدی مبنی بر برگزاری چنین ضیافتی بدون حضور زنان وجود نداشت، همانطور که در دولت روحانی، زنان حضور داشتند. همه جا دعوت شدند.» اگر واقعاً زنان را برای حضور در جلسات دعوت نکرده اند، کار خوبی انجام نداده اند و باید دعوت شوند.

عضو جبهه اصلاحات ایران در پایان به ارزیابی کلی از عملکرد دولت سیزدهم پرداخت و یادآور شد: تاکنون جز سخنان دولت سیزدهم چیزی ندیده ایم. آثار و کار این دولت در حوزه اقتصادی، فرهنگی و آموزشی در حال حاضر بی اثر است و این یک واقعیت است که تاکنون دولت تولید خاصی نداشته است که بگوید دولت این کار خاص را انجام داده است، اما ما همچنان هستیم. منتظر دیدن ارائه مثبت به دولت هستیم. البته دولت اعلام کرده است که پول نفت فروخته شده را دریافت کرده است اما هنوز تاثیر آن را در جامعه ندیده ایم. در واقع این دولت از مدیریت محرومان صحبت می کند اما در عمل اینطور به نظر نمی رسد.

دیدگاهتان را بنویسید