علت قطع شدن خط 4 مترو بامداد امروز

علت قطع شدن خط 4 مترو بامداد امروز

روز جدید : مدیر روابط عمومی مترو تهران علت قطعی قطارهای خط 4 و ایستگاه های دروازه شمیران و تئاتر شهر را در صبح امروز تشریح کرد.

محسن محمدیان، مدیر روابط عمومی مترو تهران درباره مشکل ایجاد شده صبح امروز در خط 4 مترو تهران گفت: این حادثه به دلیل نقص فنی در یکی از قطارهای خط 4 تهران، ایستگاه تئاتر شهر رخ داد که منجر به قطار متوقف و قطع می‌شود. «در قطارهای دیگر در ایستگاه‌های این خط بود.

وی با اشاره به ازدحام شهروندان و مشکلات ایجاد شده صبح امروز در ایستگاه دروازه شمیران، گفت: متأسفانه صبح امروز شاهد ازدحام جمعیت زیادی در ایستگاه دروازه شمیران بودیم که به دلیل آسیب دیدگی قطار در ایستگاه تئاتر شهر، شهروندان معطل شدند. “

مدیر روابط عمومی متروی تهران اضافه کرد: علت سرایت این مشکل به ایستگاه دروازه شمیران وجود تقاطع این ایستگاه با خط 4 است، در واقع چون در چند ایستگاه روبروی دروازه شمیران مشکل داشتیم. . در تئاتر شهر نیز شاهد اختلال در تردد شهروندان در ایستگاه دروازه شمیران بودیم.

محمدیان گفت: خوشبختانه با حضور نیروهای فنی مترو پس از مدتی این مشکل برطرف شد و در حال حاضر مشکلی در حرکت قطارها وجود ندارد. وضعیت جاده ای شهروندان نیز به حالت قبل بازگشت.

حوالی ساعت 7:30 صبح امروز قطارهای خط 4 مترو تهران متوقف و قطع شد و باعث ازدحام جمعیت و مشکلاتی برای شهروندان شد.

دیدگاهتان را بنویسید