علت مشکلات اینترنت در شهر سی سخت / وزش باد شدید گاهی اوقات می تواند مشکلاتی را ایجاد کند


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820371

مدیرکل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به تشریح مشکلات احتمالی اینترنت و آنتن دهی در شهر سی سخت پرداخت و گفت: احتمال دارد وزش باد باعث تغییر آنتن دهی در محله شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش زاگرس صبح امروز تعدادی از شهروندان سی سخت از مشکل آنتن دهی و اینترنت در این شهرستان گلایه دارند و می گویند: کیفیت اینترنت در این شهرستان به شدت افت کرده و به نظر می رسد مشکل در پهنای باند و زیرساخت اینترنت است. چرا • هر زمان که آنتن دهی موبایل ضعیف باشد با مشکل ضعیف شدن اینترنت هم مواجه می شویم.

مدیرکل مخابرات استان در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: ممکن است قطعی برق و یا مشکلات کوتاه مدتی که اینترنت را مختل کرده است، ایجاد شده باشد.

امیری با بیان اینکه شدت وزش باد یکی دیگر از عوامل ایجاد اختلال در تنظیم آنتن دهی بوده است، گفت: تلاش می کنیم با اعلام شهروندان شهر سی سخت، مناطقی که چنین مشکلاتی وجود دارد برطرف کنیم.

وی افزود: آنتن هایی در بالای دکل ها نصب می شود و در برخی موارد به دلیل وزش باد شدید امکان تعویض آنتن در یک محله وجود دارد که برای رفع این مشکلات در این مناطق به پیمانکار اعلام می شود.

مدیر مخابرات استان گفت: آنتن بالای دکل دارای درجه است و مشخص شده است که چه مناطقی را پوشش دهد. برای حل آن تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید