علوم پزشکی یاسوج: 26 معتاد الکلی به بیمارستان اعزام شدند / 13 نفر دیالیز / دو نفر در بخش مراقبت های ویژه

علوم پزشکی یاسوج: 26 معتاد الکلی به بیمارستان اعزام شدند / 13 نفر دیالیز / دو نفر در بخش مراقبت های ویژه

ذوالفقار دیودل، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی روزهای گذشته 26 نفر با علائم مسمومیت با الکل در یاسوج به بیمارستان امام سجاد (ع) آن شهر مراجعه کردند که 13 نفر دیالیز و 9 نفر دیالیز شدند. در صف دیالیز بودند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کوگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۲۶ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در یاسوج خبر داد.

ذوالفقار دیودل از یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در روزهای اخیر 26 نفر با علائم مسمومیت با الکل در یاسوج به بیمارستان امام سجاد(ع) این شهر مراجعه کردند که از این تعداد 13 نفر دیالیز و 9 نفر در نوبت دیالیز هستند. ..

وی با بیان اینکه تاکنون فوت یا نابینایی بر اثر مسمومیت با الکل در یاسوج گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: دو نفر از مسموم شدگان در بخش مراقبت های ویژه (مراقبت های ویژه) تحت مداوا هستند و پیش بینی می شود تعداد مسموم شدگان افزایش یابد. . بزرگنمایی.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه این افراد در چند روز گذشته به بیمارستان مراجعه کرده اند، گفت: متاسفانه این تعداد در حال افزایش است و مردم از مصرف هر گونه مشروبات الکلی خودداری کنند.

دودل از مصرف کنندگان خواست که در صورت بروز علائمی مانند سرگیجه، تاری دید، حالت تهوع، استفراغ و تنگی نفس پس از مصرف مشروبات الکلی، در اسرع وقت برای درمان به بیمارستان مراجعه کنند یا با 115 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید