علیرغم اقدامات انجام شده، روند موثری برای بهبود زندگی ساکنان هرشک مشاهده نمی شود


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884448

استاندار گیلان در بازدید از روستای هرشک گفت: از خرداد ماه سال گذشته پس از رانش زمین اقداماتی انجام شده اما روند اثربخشی مشاهده نمی شود و باید زیرساخت های راه، آب، برق و گاز در این منطقه فراهم شود. در اسرع وقت .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، اسدالله عباسی استاندار گیلان در حاشیه بازدید از روستای هرشک که سال گذشته بر اثر رانش زمین خسارت زیادی دیده بود در جمع خبرنگاران گفت: از خرداد ماه سال گذشته اقداماتی انجام شده است. پس از زمین لغزش گرفته شده است، اما در این روش روند کارایی رعایت نمی شود.

وی بر لزوم انجام اقدامات جهادی برای بهبود وضعیت این منطقه و رفع مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: باید هر چه سریعتر زیرساخت های راه، آب، برق و گاز در این منطقه فراهم شود.

استاندار گیلان در خصوص آزادسازی زمین و پاکسازی با کشاورزان اظهار داشت: باید میزان تسهیلات مورد نیاز مشخص شود تا به زودی شاهد پرداخت آن باشیم.

وی با تشکر از اهالی این روستا خواستار جدیت مسئولان شهرستان در مسیر همکاری دوگانه با عوامل اجرایی برای رفع مشکلات مردم شد.

عباسی همچنین برای بازدید از مشکلات ناشی از تخریب راه دسترسی روستای سندوس رودبار در مسیر ارتباطی توتکابن – سیاهکل به این منطقه رفت و ضمن دیدار با مردم این روستا به معاون هماهنگی امور عمرانی دستور داد. استانداری و مسئولان برای رفع مشکلات موجود تسریع کنند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید