عناوین ایام الله دهه فجر / شعار مرکزی جشن ملی 1400 اعلام شد.

ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802408

رئیس ستاد دهه فجر با اعلام عناوین و شعارهای محوری دهه مبارک فجر گفت: همه باید برای ایجاد بستری برای حضور و مشارکت همه گروه ها در جشن پیروزی اسلام تلاش کنیم. انقلاب.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه کمیسیون های تخصصی دهه مبارک فجر ستاد انقلاب اسلامی با حضور سید نظام الدین موسوی رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر در ابتدای این نشست با اشاره به رویکردهای متفاوت در نامگذاری ایام و انتخاب شعار محوری دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری، گفت: این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در جلسات مختلف کارشناسی، انقلاب اسلامی سال گذشته تحت الشعاع شیوع بیماری عروق کرونر قلب قرار گرفت. عناوین ایام دهه مبارک فجر نیز با تاکید بر موضوعات و اقشار مختلف نامگذاری شده است تا امروزه به نوعی به تمامی اقشار و مسائل کشور پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر متعلق به طیف و نهاد خاصی نیست، خاطرنشان کرد: این جلسات با هدف هماهنگی و هم افزایی برای زمینه سازی برای حضور و مشارکت مردم در دهه مبارک فجر به ویژه 12 و 22 برگزار می شود. ایام دهه فجر است که 26 کمیسیون برگزار کرد و همه نهادها و مراکز به ویژه رسانه ملی در این راستا تلاش می کنند.

رئیس ستاد مرکزی دهه مبارک فجر در خصوص مراسم دوازدهم و بیست و دوم بخمن گفت: و عید ملی کشور باید تراز انقلاب اسلامی رقم بخورد.

موسوی گفت: تک تک ما باید تلاش همه جانبه ای داشته باشیم تا بسیج در اجرای برنامه های باشکوه دهه فجر عمل کند. همچنین نیاز است با همکاری کمیته های تخصصی دهه فجر، محتوای مناسب برای تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی ایجاد شود و بستر مناسب برای اشتراک گذاری محصولات فراهم شود.

وی تاکید کرد: هر یک از کمیته های دهه انقلاب اسلامی باید با اهتمام به مسائل بدیع و خلاقانه و برگزاری همایش های علمی با حضور نخبگان و استفاده از ظرفیت دستگاه های تابعه خود، برنامه مهمی را به عنوان نقطه اوج برنامه های خود تدوین کنند. . تا بتوانید از این برنامه های شاخص در کنار سایر فعالیت ها هم به صورت حضوری و مطابق با دستورالعمل های بهداشتی و هم برای ایجاد محتوا و اشتراک گذاری در فضای مجازی بهره ببرید.

وی در نهایت عناوین دهه فجر انقلاب اسلامی امسال را با شعار محوری هزار و چهارصدمین جشن ملی اعلام کرد که با اکثریت آرا در ستاد مرکزی دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به تصویب رسید.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید