غرامت 70 واحدی در گسارک توسط قوه قضائیه/ هشدار مالک برای رفع خطر گودبرداری

ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795827

مجید کمالی نژاد گفت: مدت زمان تخلیه، میزان خسارت و قیمت کل ساختمان آپارتمان با حضور 3 نفر از کارشناسان منتخب ساکنان، مالک و قوه قضائیه مشخص می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهردار کرج 5 در گفت و گو با خبرنگار تیتریک در خصوص آخرین وضعیت حفاری حصار کرک گفت: در سال های اخیر مالک 60 هزار متر مربع زمین در گسارک پایین طبق مقررات با شهرداری به توافق رسیده است.

مجید کمالی نژاد با اشاره به اینکه پس از طی مراحل قانونی اقدام به احداث ایستگاه آتش نشانی و پارک در زمین و مالک 6000 متر مربع شد، افزود: با تصویب کمیسیون ماده 5، کاربری تجاری برای مالک مصوب شده است، اما ارزش این را دارد که چگونه حفاری کنیم.”

وی گفت: در حال حاضر گودبرداری برای واحدهای مسکونی همجوار خطراتی را به همراه دارد که در نتیجه شهرداری لایحه ای را به شورا ارسال و در نهایت به مالک تذکر داد تا نسبت به رفع خطر پروژه گودبرداری اقدام کند.

کمالی نژاد افزود: شهرداری برای جلوگیری از اتلاف وقت، صورت حسابی را به شهرداری ارسال کرد تا ساکنان بتوانند فوری مسکن را تخلیه کنند، اما مردم دغدغه هایی داشتند که با شهرداری در میان گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان تخلیه، میزان خسارت و کل هزینه مسکن با حضور 3 نفر از کارشناسان منتخب ساکنین، مالک و دستگاه قضایی مشخص می شود، گفت: خطر باید اقدام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید