غربی ها نباید در حقوق بشر و امور داخلی کشور ما دخالت کنند


ساعت: 11:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917766

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: کشورهای غربی نباید در حقوق بشر و امور داخلی کشورمان دخالت کنند. ما دخالت کشورهای مستبد، مستبد و متجاوز اروپایی در امور داخلی کشورمان را محکوم می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام میتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی شورای اسلامی شهر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 2 آذرماه) در تذکر شفاهی گفت: دخالت کشورهای قدرتمند، مستبد و متجاوز اروپایی در امور داخلی کشورمان را محکوم می کنیم.

نماینده مردم قم در شورای اسلامی با اشاره به اینکه قرون وسطی و دوران سیاه تاریخی وصف اروپاییان است، گفت: تا چند دهه پیش در کشورهای اروپایی حتی زنان حق ارث نداشتند. پدران و اموال شخصی آنها سلب شد و حق سکونت در آنها از خود نداشتند.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تعدادی از کشورهای اروپایی در برخی موارد زنان را در کنار همسران خود زنده به گور می کردند و حتی پس از ازدواج نام مستقلی نداشتند. پس از ازدواج، زن اروپایی به نام شوهرش خوانده می شود.


ذوالنوری وی گفت: آنها نباید با حقوق بشر در امور داخلی کشور ما دخالت کنند، ننگ بر آنها، باید از دخالت در امور کشور ما کناره گیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید