فاکتور به کدام کالا منتسب است؟

فاکتور به کدام کالا منتسب است؟

روز جدید : دولت در نظر دارد با توزیع کالابرگ و پرداخت یارانه جاری به افراد بیشتری از جامعه از اقشار و طبقات بیشتری حمایت کند. جامعه می تواند در طول چند دهه تغییر کند.

علیرضا شهبازی با حضور در برنامه صبحگاهی و گفتگوی رادیویی با اشاره به اینکه بر اساس بودجه سال 1401 دولت موظف به توزیع کالا برای تامین کالاهای اساسی مردم است، گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات موجود. هنوز این اتفاق نیفتاده است، اما مجلس جدیت دارد.» مهم این است که این امر اجرایی شود و با توجه به شرایط معیشتی مردم و فشارهای اقتصادی موجود، ممکن است تغییراتی در عشرهای تعیین شده ایجاد شود.

وی درباره روش جدید عشر افزود: تلاش دولت بر این است که ابتدا سطح تورم را در جامعه تثبیت کند و سپس با جلوگیری از افزایش قیمت ها و تورم هزینه خانوار را کاهش دهد و بر اساس درآمد اقشار مختلف جامعه اقدام کند. دهک جدید انجام دهید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، یکی از اعضای کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر گفت: دولت در نظر دارد با توزیع جزوه از مردم و اقشار بیشتری حمایت کند و یارانه جاری را به افراد بیشتری از جامعه واریز کند.

وی گفت: دولت کالابرگ را برای کالاهای ضروری از جمله گوشت و اقلام مورد نیاز مردم در نظر گرفته است و امیدواریم هر چه سریعتر به تعهد قانونی خود در بودجه 1401 عمل کند.

علیرضا شهبازی افزود: دولت نیز موظف به ارائه راهکارهای مناسب برای اجرای این قانون است و مجلس نیز تا حصول نتیجه نهایی آن را پیگیری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید