فدراسیون ایران باید به درخواست بانوان فیفا برای ورود به ورزشگاه توجه کند/ به تکمیل زیرساخت های فوتبال ایران کمک می کنیم


ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: 1401/01/13
کد خبر: 1818972

در دیدار شبانه رئیس فیفا با رئیس فدراسیون فوتبال چه گذشت؟!

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی با رئیس جام جهانی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ سید میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی نشست مشترکی با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برگزار کرد.

جانی اینفانتینو در این نشست برای اولین بار درباره نحوه تعامل و همکاری فیفا با فدراسیون فوتبال ایران گفت: مشکلات. «به همین دلیل است. در این راستا همکاری نزدیکی با کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم و تلاش می کنیم مشکلات فدراسیون فوتبال ایران را در حوزه های مختلف حل کنیم.

رئیس فیفا در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: این یکی از مشکلاتی است که ما به آن واقف هستیم و از روند قبلی نیز آگاه هستیم. انتظار داریم فیفا در مسابقات آینده فوتبال ایران در این زمینه مورد توجه قرار گیرد و این مسیر را طی کنیم. از فدراسیون فوتبال ایران انتظار همکاری نزدیک داریم و در مقابل آماده همکاری برای تکمیل زیرساخت های ورزشگاه های بانوان ایران هستیم.

اینفانتینو همچنین درباره مشکلات مالی فدراسیون فوتبال ایران و مطالبات بلوکه شده فیفا گفت: در مذاکره با شیخ سلمان و AFC به دنبال راه حلی برای این مشکل خواهیم بود و سعی می کنیم به فدراسیون ایران کمک درستی کنیم. و تلاش های فدراسیون ایران و حمایت همه جانبه خود را از آن فدراسیون اعلام می کنیم و امیدواریم با رفع مشکلات موجود زمینه توسعه و گسترش همکاری ها و همکاری ها فراهم شود.

سید میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال نیز از تلاش اینفانتینو برای توسعه فعالیت های بین المللی به ویژه دیپلماسی ورزشی و ارتباط سازنده فدراسیون با فیفا و AFC برای تقویت زیرساخت ها و رفع مشکلات تشکر کرد. فوتبال ایران تاثیرگذار و مهم است.

مجیدی در حاشیه این مراسم با فاطمه سامورا دبیرکل فیفا نیز دیدار مشترک داشت. خانم سامورا همچنین بر لزوم ارتباط مستمر و همکاری نزدیک دو کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه تاکید کرد و گفت: فیفا از فدراسیون های عضو برای حل مشکلات ساختاری حمایت می کند، ما هیچ توجهی به حاشیه ها و ارتباطات غیررسمی نداریم. به نظر ما مسئولیت تمام مسائل مربوط به آن بر عهده فدراسیون فوتبال ایران است و فقط برای هر موضوعی با فدراسیون در ارتباط هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید