فدراسیون فوتبال به مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد

فدراسیون فوتبال به مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد

فدراسیون فوتبال ایران به عنوان متولی فوتبال کشور همواره حامی تیم های باشگاهی بوده و از حقوق مسلم فوتبال که مهمترین آن پرداخت حق پخش تلویزیونی است، صیانت کرده است. فدراسیون در سال های اخیر نظرات مشورتی خود را برای رفع موانع حضور در لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه ها ارائه کرد و خوشبختانه با تلاش ها و جلسات متعدد رئیس فوتبال از نمایندگان کشورمان در آسیا حمایت های لازم را انجام داد. فدراسیون با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصتی برای رفع تعلیق فوتبال باشگاهی برای حضور در لیگ قهرمانان فراهم کرد.

قطعا نظر مدیران فدراسیون فوتبال و بالاتر از همه هیئت محترم در خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بوده و هست و حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز از حذف این دو باشگاه در فصل گذشته ناراضی بود زیرا حضور این دو تیم در لیگ قهرمانان بر تعداد تماشاگران و تماشاگران لیگ قهرمانان می افزایند اما چاره ای جز رعایت الزامات حرفه ای لیگ قهرمانان نداشتند. با تلاش فدراسیون فوتبال و استفاده از تمامی اختیارات مدیریتی و قانونی فدراسیون در کنفدراسیون فوتبال آسیا، این ممنوعیت برای اطمینان از انجام مراحل اولیه برای بارگذاری مدارک و اخذ مجوز حرفه ای رفع شد و هیئت مدیره نیز تعیین شد. متهم به جانبداری و حمایت از طرفی از طرف یکی از دو باشگاه بزرگ کشورمان و از طرف دیگر عدم رعایت قوانین و مقررات جاری مثلاً. در زمان مدیریت فدراسیون بر اساس تاکیدات وزارت ورزش و جوانان مبلغ 10 میلیارد تومان از حساب فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس واریز شد که از سوی کشوری به فدراسیون اعلام شد. خانه حسابرسی، پس فدراسیون

خود را ملزم به رعایت بی طرفی و رعایت الزامات قانونی می داند اما همواره نگاه حمایتی و ملی به باشگاه های آسیایی دارد و در این راستا تلاش می کند تا از راه های قانونی درآمد باشگاه ها را افزایش دهد زیرا بزرگترین چالش باشگاه های ما برای درخشش در آسیا بدون درآمد پایدار است. از منابع معتبر در فوتبال جهان.

دیدگاهتان را بنویسید