فدراسیون فوتبال چاپلوس نیست/ به دنبال توسعه کمپ اسپایر در ایران هستیم

ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791879

پیروزی تیم های ملی فوتبال چیزی جز لطف الهی نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نظر فدراسیون فوتبال به دور از تملق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه هیات فوتبال استان تهران گفت: استان تهران با جمعیت بالای 15 تا 14 میلیونی دارای مسابقات متعددی است که در برخی موارد با کمبود مواجه است. امکانات و این کار را سخت می کند. امروز در استان تهران به عنوان یکی از قطب های اصلی فوتبال کشور فعالیت می کند که تلاش تک تک مسئولان استانی در دماوند، ورامین، فیروزکوه و تمامی مناطق و نواحی استان تهران بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور احمدرضا براتی در هیات رئیسه هیات فوتبال استان تهران گفت: مورد اعتماد. همچنین خانم هاشمی که یکی از کارگران زحمتکش جامعه فوتبال بانوان است و کار ایشان سخت شده است چرا که فدراسیون فوتبال در گفتمان خود به دنبال چشم انداز توسعه ای است که تا حدودی فوتبال بانوان را برجسته تر می بیند. این امر مسئولیت خانم هاشمی را سخت تر می کند. این مسئولیت را سنگین تر می کند. امیدوارم همه بتوانیم با دیدی دوراندیش فضایی را ایجاد کنیم که فوتبال بانوان و فوتبال در یک مسیر و در کنار سایر رده های ملی کشور حرکت کنند. خدای نکرده با فضایی که وجود دارد می توانیم برنامه ریزی کنیم.

عزیزی هادم ادامه داد: من به نوبه خود پیروزی های درخشان رده های مختلف تیم های ملی را به همه نزدیکان تبریک می گویم و این پیروزی ها جز لطف الهی نیست. اول و آخرش به رحمت خدا و بعد همت تک تک اقوام بخصوص مجامع محترم استانی کشور و باشگاه هایی که کل فوتبال ملی در آن متبلور شد. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد و امروز ملت بزرگ و بزرگ ایران به تیم ملی خود افتخار می کند و همه باید به این همکاری جمعی افتخار کنیم.

خدای ناکرده بتوانیم چشم اندازی مبتنی بر برنامه ریزی و برنامه ریزی برای توسعه فوتبال داشته باشیم. وی گفت: فدراسیونی که گفتمانش بر توسعه متوازن است، به هر حال ما مشکلات خود را داریم و نکته مهم این است که استعدادیابی فدراسیون فوتبال است. قسمت اول آن در رده تا 16 سال ساخته شد و هر بار که به جلسه می روم با افتخار از این اقدام می گویم و با افتخار و لذت از آن یاد می کنیم. تا قبل از سال 1401 باید کار او در حوزه بانوان، فوتسال و زیر 19 سال انجام می شد و یک اقدام تاریخی و فصل و فصل جدیدی مطابق با اقدامات فدراسیون ایجاد شده ساخته می شد. واقعاً کار سختی بود که همکارانم در فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان و همه هیئت‌هایی که با مهربانی کمک کردند، علی‌رغم محدودیت‌هایی که وجود داشت، این کار را انجام دادند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همانطور که قول و قرار داده بودیم مشارکت آگاهانه و نگاه حرفه ای در فوتبال ملی این بود که بحث تبلیغات محیطی انجام شود و مناسب برای همه نزدیکانی است که کمک کردند، این موضوع نیز یک اقدام تاریخی بوده است. دهه ها انجام شده و باز هم فدراسیون گامی در جهت نگاه حرفه ای خود برداشته است. معمولاً طبیعی است که برخی از تغییرات و اقدام ها ناراضی باشند و مقاومت کنند، اما مهم نگاه حرفه ای و منافع جمعی است که به دور از آن فوتبال است. فدراسیون خیلی افتخار می کند و محکم قدم اول را برمی دارد و بارها اعلام کرده ایم که اگر باشگاهی نتواند قطعا سازمان لیگ انجام می دهد. حدود 30 درصد این پروژه برای فدراسیون فوتبال است و فدراسیون است و می توانند انجام دهند. با مشارکت .

عزیزی هادم گفت: فدراسیون فوتبال نشان داده اراده لازم را دارد که نگاه شخصی و تنگ نظرانه به حرفه خود داشته باشد. شما نمی توانید حرفه ای به نظر برسید، نمی توانید قشری به نظر برسید. شما نگاه حرفه ای دارید و از عدالت دوری کنید. ارائه و رفتار FF مبتنی بر رفتار حرفه ای است، با وجود تمام مشکلات و کاستی ها همانطور که گفتیم ما کامل نیستیم. شما قبلاً کاری را انجام داده اید، باید آن را اصلاح کنید، اما مواقعی وجود دارد که باید کاری را شروع کنید و نیاز به تجربه دارد. انجام دهید و فکر می کنم همه از مزایای آن بهره مند می شوند و یک منفعت عمومی به دور از حاشیه و مبتنی بر اراده جمعی است.

وی تاکید کرد: دیدن فدراسیون فوتبال دور از تملق است. هر فدراسیون و موقعیتی چاپلوس می شود، شروع به استقرار در آنجا می کند و نوعی شکست وجود دارد. فدراسیون فوتبال تملق و پرهیز از این کارها را نخواهد داشت و سعی دارد فراتر از هر گروه و جریانی تعلق خود را به عموم مردم، افکار عمومی و ملت بزرگ ایران که صاحبان واقعی فوتبال ایران هستند نشان دهد. فکر می کنم فدراسیون فوتبال در این مسیر تلاش زیادی کرده است و کاملا واضح، قانع کننده و روشن است. فوتبال ملی مسیر روشنی دارد و اقداماتی در این راستا انجام شده است که با وجود مشکلات موجود، موانع مالی و اقتصادی، شرایط معیشتی در کشور و تحریم های سرکوبگرانه که گریبان همه را گرفته است. امیدوارم این تحریم های سرکوبگرانه پایان یابد و ملت بزرگ ایران از این وضعیت سربلند بیرون بیاید و در این شرایط سخت ورطه اقتصادی و مالی شکل بگیرد، زیرا بسیاری از ملت ایران درگیر این تحریم های ظالمانه هستند، عواقب ناشی از آن که خیلی جاها شاهد ورزش ملی و فوتبال هستیم و امیدوارم این فضا از بین برود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به قرارداد همکاری با فدراسیون فوتبال قطر گفت: یک قرارداد بسیار مهم، استراتژیک و تاریخی برای همکاری با فدراسیون فوتبال قطر منعقد کرده ایم. یکی از اصول مهم و راهبردی فدراسیون مستقر فوتبال مبتنی بر دیپلماسی مؤثر، کارآمد و آموزنده است. در همین راستا این قرارداد مهم و تاریخی منعقد شده است که برای همه رده های ملی است. جزییات آن در سایت فدراسیون فوتبال نیز منتشر شد که بندهای این قرارداد را به اطلاع مردم محترم رساندیم و این کار تاریخی به فضل الهی انجام شد. امیدوارم منافع این توافق به فوتبال ملی ایران برگردد و در تعطیلات دی ماه برنامه ریزی کرده ایم تا کارگروهی از فدراسیون فوتبال در مناطق مختلف برای بازدید از کمپ اسپایر به قطر سفر کنند. اسپایر یکی از مراکز یا مهم ترین مراکز ورزشی، پزشکی و علمی دنیاست که انشاالله بتوانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم و به توسعه اسپایر در ایران کمک کنیم که قطری ها هم قبول کرده اند. این یکی از دستاوردهای مهم فدراسیون فوتبال بود.

عزیزی هادم با تاکید بر اینکه نگاه فدراسیون فوتبال مبتنی بر توسعه است، به تفاهم نامه همکاری سه جانبه این فدراسیون با وزارت ورزش و جوانان و مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: به فدراسیون دیدم بر اساس توسعه است، ممنون. چند دهه بعد، تیم های ملی بزرگسالان، فوتسال و بانوان ایران در شش ماه گذشته اردوهای یک هفته ای را در کیش برگزار کرده اند که جدید است زیرا نگاه ما این است که فوتبال نباید تنها در تهران متمرکز شود و باید اردوها را به مکان های توسعه منتقل کنیم. فوتبال کمک کنید و هزینه های خود را کاهش دهید. اما جام جهانی همیشه در خلیج فارس برگزار می شود و الحمدلله تیم ملی فوتبال با کمترین قیمت و سریع ترین صعود تاریخ در گروه خود سرآمد است و ملت بزرگ ایران به تیم ملی خود افتخار می کند. امیدواریم باشگاه های ما بتوانند این کار را تکرار کنند و در مناطق آزاد حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: مقرر شد برای اولین بار فدراسیون فوتبال در جزیره کیش دفتر داشته باشد. همانطور که اعلام شد برای استفاده تیم های ملی باید استانداردهای ساخت تعدادی ورزشگاه و زمین فوتبال رعایت شود و این یک دستاورد بزرگ برای فوتبال ملی ما است. تیم ملی بانوان باید اردوی 10 روزه را در کیش برگزار می کرد و خود را برای حضور در جام ملت های آسیا در هند آماده می کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به سفر جانی اینفانتینو به ایران گفت: در بهمن ماه میزبان ریاست فدراسیون جهانی فوتبال خواهیم بود و انشالله این موضوع همزمان با صعود تیم ملی برای جام جهانی خواهد بود. کمیته ای برای برنامه ریزی برنامه های اینفانتینو تشکیل شده است. منتظر تعیین تاریخ نهایی ریاست فدراسیون هستیم که در راستای دیپلماسی وظیفه مهمی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید