فراخوان و درگیر شدن با اراذل و اوباش در آستانه چهارشنبه سوری


ساعت: 07:10
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815622

رئیس پلیس پایتخت گفت: همه اراذل و اوباش رده بالای پایتخت از مدت ها قبل به پلیس فراخوانده شده و تذکرات لازم را داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس کلانشهر نیز با اشاره به آمادگی پلیس کلانشهر برای برقراری نظم و امنیت در مراسم چهارشنبه سوری گفت: همه اراذل و اوباش پایتخت از مدت ها قبل به پلیس فراخوانده شده و دریافت کردند. هشدارهای لازم.»

وی افزود: تعهدات لازم از سوی این اراذل و اوباش صورت گرفته است که اگر در چهارشنبه آخر سال حتی کوچکترین تحرک و اقدام خلاف هنجارها انجام دهند به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس صوفیه گفت: البته امیدواریم امسال شاهد یا دستگیری هیچ یک از این اراذل نباشیم.


متخلفان انتظار برخورد قاطع و جدی پلیس را دارند

سردار رحیمی هشدار داد: هر فردی که در چهارشنبه آخر سال مرتکب کوچکترین تخلف و اقدام غیرعادی شود اعم از اراذل و اوباش و یا افراد خارق العاده قطعا با برخورد قاطع و جدی پلیس مواجه خواهد شد.

وی گفت: ماموران مجتمع انتظامی تهران بزرگ از ساعت 14 امروز در تمام میادین و مراکز شهر تهران در آمادگی کامل رزمی هستند و این ماموریت همکاران تا ساعت 24 ادامه دارد.

رئیس پلیس صوفیه در پاسخ به این سوال که آیا پلیس در چهارشنبه سوری با دورهمی برخورد خواهد کرد، گفت: به خانواده ها توصیه می کنیم در کنار جوانان و نوجوانان خود باشند و خانواده دورهمی را حفظ کنند و خوش بگذرانند.

رحیمی در پایان با اشاره به اینکه علاوه بر ماموران حاضر در شهرستان، تعدادی دیگر از ماموران مانند اولی نیز در مرکز فوریت های پلیسی 120 در حالت آماده باش هستند، خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند با شماره تلفن 110 بلافاصله ماموران خود را به اندازه کافی در محل حاضر کنند. ممکن است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید