فرزند گیلانی نامزد نهایی بخش داستان نویسی شد


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884450

بهترین های کمیک زادگاه Promise of a Smile را برای شما به ارمغان می آورد.

«شیوا کاظمی» فرزند گیلانی در بخش داستان نویسی دومین کمدی طنز ملی «یک اوده لبخند» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، «شیوا کاظمی» از اعضای کانون فرهنگی هنری ماسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان عنوان منتخب بخش داستان نویسی دومین دوره طنز ملی «قسمت لبخند» را از آن خود کرد.

مراسم اختتامیه این جایزه که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش های «شعر»، «داستان کوتاه» و «عکاسی» برنامه ریزی و تشکیل شده بود، همزمان با عید سعید غدیرخم در محل بانوان شهرداری برگزار شد. فرهنگسرای اردبیل و 77 برگزیده این رویداد تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، داوران بخش «تاریخ» این گنجینه ملی شراره هاشم دباگیان، نگین صدری زاده و سمیرا کایومی بودند و از بین 322 اثر رسیده به دبیرخانه، 10 اثر در رده سنی غیر سنی (12+) بود. ) و در گروه سنی جوانان (15+) 10 سال بود. 24 اثر برگزیده و در گروه سنی بزرگسالان (18 تا 22) 6 اثر اعلام شد.

«شیوا کاظمی» از اعضای کانون فرهنگی هنری ماسال استان گیلان نیز یکی از شرکت کنندگان بود که در بخش داستان نویسی جایزه این کشور جزو برگزیدگان گروه سنی نونگاه (12+) بود.

لازم به ذکر است شیوا کاظمی یکی از اعضا و کتابخوانان فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ماسال می باشد و در 5 سال اخیر با شرکت در سمینارهای مختلف این کانون روند افزایشی را تجربه کرده است. و با راهنمایی پروانه اشعری مدرس ادبی این مجموعه فرهنگی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید