فرمانده ارتش کرمانشاه: سرنخ های به دست آمده از مسمومیت دانش آموزان مدارس کرمانشاه.

فرمانده ارتش کرمانشاه: سرنخ های به دست آمده از مسمومیت دانش آموزان مدارس کرمانشاه.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: سرنخ هایی مبنی بر مسمومیت دانش آموزان مدارس کرمانشاه دریافت شده و در حال بررسی موضوع هستیم.

سردار بهمن ریحانی امروز (23 اسفند) در گردهمایی سالانه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به مسمومیت اخیر دانش آموزان در برخی مدارس، گفت: البته مسمومیت های سریالی دانش آموزان دست هایی پشت پرده دارد. و نمی توان منکر تلاش دشمنان برای ایجاد فضای ترس و جنگ روانی با هدف تعطیلی مدارس شد.

وی با بیان اینکه در حادثه مسمومیت سریالی دانش آموزان فصل جدیدی از اقدامات دشمنان اسلام و انقلاب برای هجوم به نظام آغاز شده است، اظهار داشت: در این 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به دنبال آن بوده اند. همواره سعی در ایجاد فضای ترس و نگرانی از توطئه های خود داشتند، نابودی اسلام و انقلاب فرا می رسد و این بار نیز از همین ترفند برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.

وی با اشاره به گزارش هایی مبنی بر چندین مورد مسمومیت در مدارس کرمانشاه طی چند روز گذشته، ادامه داد: سرنخ هایی در مورد مسمومیت دانش آموزان در کرمانشاه داریم که در حال پیگیری و بررسی هستیم که نتیجه این بررسی ها در سال جاری اعلام می شود. آینده.

دیدگاهتان را بنویسید